تجدید بیعت سخنگو و دبیر هیئت دولت با شهید حاج قاسم سلیمانی

در راستای برگزاری همایش روایتگران پیشرفت، سخنگو و دبیر هیئت دولت، صبح امروز در ورود به استان کرمان با حضور بر مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با آرمان‌های سیدالشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهدا در گلزار شهدای کرمان تجدید بیعت کرد. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در راستای برگزاری اولین همایش "روایتگران پیشرفت"، دکتر علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیئت دولت، و جمعی از خبرنگاران رسانه‌ های داخلی و خارجی بر مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حاضر شده و با آرمان‌های سیدالشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهدا تجدید بیعت کردند.

تجدید بیعت سخنگو و دبیر هیئت دولت با شهید حاج قاسم سلیمانی

در همایش "روایتگران پیشرفت" که به همت اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان و همکاری بسیج رسانه کشور در حال برگزاری است، دکتر علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیئت دولت، دکتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، مرتضی کارآموزیان رئیس بسیج رسانه کشور و جمعی از خبرنگاران داخلی و خارجی برای زیارت مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا وارد گلزار شهدا کرمان شدند.

تجدید بیعت سخنگو و دبیر هیئت دولت با شهید حاج قاسم سلیمانی

گفتنی است؛ اولین همایش "روایتگران پیشرفت" ۲۳ تا ۲۵ خرداد به مدت سه روز با حضور بیش از ۷۰ خبرنگار رسانه‌ های داخلی و خارجی در استان کرمان برگزار و اختتامیه این همایش امروز پنج شنبه می باشد.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha