فراخوان اولین رویداد ملی کارآفرینی هنر پته‌ دوزی در سیرجان

معاون صنایع‌ دستی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان گفت: فراخوان اولین رویداد ملی کارآفرینی هنر پته‌ دوزی شهرستان سیرجان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ کاظم حسین‌ زاده اظهار داشت: هنرمندان، پژوهشگران، صاحبان ایده و فعالان بازار در حوزه هنر پته‌ دوزی با مراجعه به سایت www.masirjan.ir/patte می‌ توانند از نحوه ثبت نام و بارگذاری آثار اطلاع یابند.

وی با اشاره به اینکه این رویداد در ۴ بخش هنری، علمی، اقتصادی و دانش‌ آموزشی برگزار می‌ شود، افزود: مهلت ارسال آثار تا ۳۱ تیرماه سالجاری تعیین شده است.

معاون صنایع‌ دستی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان با اشاره به بخش دانش‌آموزی این رویداد، تصریح کرد: دانش‌ آموزان برای شرکت در دو سطح متوسطه اول و متوسط دوم می‌ توانند پس از ثبت‌ نام در سامانه، تصاویر اثر هنری یا اثر کاربردی و خلاقانه(صنایع‌دستی مرتبط با پته) خود را بارگذاری کنند، که در صورت پذیرفته شدن در داوری اولیه، آثار خود را به صورت فیزیکی برای داوری پایانی و حضور در نمایشگاه به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

حسین زاده با بیان اینکه به نفرات برگزیده رویداد ملی کارآفرینی هنر پته‌ دوزی سیرجان لوح سپاس، تندیس و جوایز نقدی تعلق می‌ گیرد، ابراز داشت: علاقه‌ مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۷۳۰-۰۳۴ و ۰۹۳۰۶۰۱۳۴۱۳ تماس حاصل کنند.

وی خاطرنشان ساخت: این رویداد ملی به همت موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل‌ گهر سیرجان و با همکاری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری صنایع‌ دستی استان کرمان، خانه خلاق کرمان و پژوهشکده هنرهای سنتی برگزار می‌ شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha