سجده شکر سعید افروز قهرمان پارالمپیک جهان بر پرچم ایران

سعید افروز قهرمان پارالمپیک جهان، اهل شهرستان جیرفت استان کرمان، پس از کسب مدال طلای رقابت های پرتاب نیزه پاریس بر پرچم کشورش سجده شکر به جای آورد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سعید افروز ورزشکار جیرفتی اهل استان کرمان با شکستن رکورد جهان دومین مدال طلای تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین را کسب کرد.

وی که ملی پوش دو و میدانی جانبازان و معلولین کشورمان که اهل شهرستان جیرفت استان کرمان است، در ماده پرتاب نیزه مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳-پاریس، با شکستن رکورد جهان، سومین مدال طلا و نهمین سهمیه پارالمپیک پاریس را برای کاروان کشورمان کسب کرد.

رقابت‌ های دو و میدانی قهرمانی جهان در پاریس در حال برگزاری است و سعید افروز نماینده کشورمان در ماده پرتاب نیزه کلاس F۳۴ با ثبت رکورد ۴۰٫۲۷ متر رکورد جهان را شکست و در رده نخست جهان ایستاد و مدال طلا را از آن خود کرد و موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس شد، تا تعداد سهمیه های کشورمان به عدد ۷ برسد.

این سومین طلای کاروان ایران در مسابقات پارادو و میدانی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ است.

تاکنون در بین ورزشکاران ایران، سعید افروز به همراه رشید مسجدی و مهدی اولاد به مدال طلا، امیر خسروانی به مدال نقره و هاشمیه متقیان به مدال برنز دست یافته‌ اند.

ملی پوش کشورمان پس از کسب عنوان قهرمانی، بر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران سجده کرد.

سجده شکر سعید افروز قهرمان پارالمپیک جهان بر پرچم ایران

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha