افتتاح ۱۱۰ آشپزخانه طرح اطعام و احسان حسینی در کرمان

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان؛ گفت: در راستای کمک به نیازمندان و همزمان با سراسر کشور، تعداد ۱۱۰ آشپزخانه طرح اطعام و احسان حسینی به صورت همزمان در کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد در حاشیه افتتاح ۱۱۰ آشپزخانه طرح اطعام و احسان حسینی که در محل بقعه متبرکه عباسعلی کرمان برگزار شد، این طرح را یک طرح ملی خواند و اظهار کرد: در ماه های محرم و صفر و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان این طرح را به پشتوانه ۴۵۰ مرکز نیکوکاری کلید زدیم.

وی از طبخ و توزیع ۱۲۵ هزار پرس غذای گرم و ۲ هزار و ۵۰۰ سبد کالا بین نیازمندان از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد و گفت: سال گذشته در این ایام ۷۸۸ هزار پرس غذای گرم توزیع کردیم و در تلاش هستیم امسال این عدد را به یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذا و ۳۰ هزار سبد کالا برسانیم.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان؛ از عموم مردم برای پیوستن به این طرح دعوت و خاطرنشان کرد: در طرح اطعام و احسان حسینی، نذری‌های کوچک جمع می‌ شوند و سطح گسترده‌ ای را پوشش می‌ دهند.

عسکری نژاد اضافه کرد: علاقه‌ مندان می‌ توانند برای پیوستن به این طرح وارد پایگاه‌ های کمیته امداد شده یا کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* را شماره‌ گیری کنند.

کمیته امداد استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha