اشد مجازات در انتظار اعضای باند تروریستی_ صهیونیستی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضمن تقدیر از تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری اعضای یک باند تروریستی _صهیونیستی، گفت: اشد مجازات در انتظار اعضای این باند خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهدی بخشی با حضور در مجتمع قضایی شهید باهنر کرمان افزود: یکی از اهداف حضور در این مجتمع، نظارت بر روند رسیدگی به پرونده سه تن از اعضای باند تروریستی مرتبط با موساد است؛ که در کرمان شناسایی و بازداشت شده اند.

وی بررسی وضعیت پرونده‌ ها و اوقات رسیدگی و همچنین ارزیابی روند خدمت رسانی به مراجعه کنندگان و استماع مشکلات همکاران قضایی را از دیگر اهداف این بازدید دانست و افزود: مجتمع شهید باهنر به جرائم امنیتی، سرقت و مواد مخدر رسیدگی می‌کند.

دادستان کرمان؛ در خصوص باند شناسایی شده و پرونده تشکیل شده نیز توضیح داد و گفت: اعضای این باند در سطح کشور قبل از انجام هر اقدام تروریستی برنامه‌ ریزی شده با هدف ایجاد التهاب، افزایش خشونت و ایجاد جنگ‌های شهری در استان‌های مختلف، طی عملیات های غافلگیر کننده، دستگیر شده اند.

بخشی خاطرنشان کرد: در بررسی مخفیگاه های اعضای این تیم ضدامنیتی، مقداری سلاح و مهمات، ۴۳ بمب آماده انفجار، ۵۵ چاشنی انفجاری، ۲۰ بمب پرتابی و بیش از ۱۰۰ کیلو مواد پیش‌ ساز انفجاری کشف شده است.

وی با اشاره به ارتباط اعضای باند تروریستی _صهیونیستی با معاندین خارج از کشور و دریافت آموزش‌ از سوی آنان، تصریح کرد: در پی بازجویی‌ های به عمل آمده مشخص شده است؛ که این تیم در استان‌ های مختلف از جمله تهران و فارس نیز دپوی مهمات داشتند و درصدد اقدامات خرابکارانه بودند که خوشبختانه کشف و استخراج شدند.

دادگستری استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha