بیعت با امام حسین(ع)؛ یعنی همراه با ولایت هستیم

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران گفت: بیعت با امام حسین(ع) یعنی راه و مسیر امام را دنبال می کنیم و همراه با ولایت هستیم و ولایت را تنها نخواهیم گذاشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ آیت‌ الله سید احمد خاتمی در اجتماع بزرگ خانواده عاشورایی همگام با حضرت زینب(س) در کرمان گفت: این اجتماع امروز ثواب سینه‌ زنی دیروز را دارد؛ این اجتماع بیعت با حسین (ع) است؛ بیعت با امام حسین (ع) یعنی راه و مسیر امام را دنبال می کنیم و همراه با ولایت هستیم و ولایت را تنها نخواهیم گذاشت.

وی افزود: اجتماع امروز پیام دارد و آن این است که همه ما پاسدار حجاب و عفاف هستیم و می‌گوییم حجاب و عفاف را دِین خود می‌دانیم و همه باید در این مسیر وارد شوند. مجالس اباعبدالله جای همه است؛ اما باید احترام مجلس حسین (ع) را نگه دارند و با منکر وارد نشوند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری توضیح داد: نظام اسلامی پاسدار حریم حجاب و عفاف باشد؛ به عنوان یک طلبه به صراحت می‌ گویم؛ روسای سه قوه ما عمیقا پاسدار حریم حجاب و عفاف هستند؛ این اجتماع نوعی مطالبه است که از مسئولان نظام تشکر می‌کنیم که دغدغه دارید.

آیت‌ الله خاتمی با بیان اینکه مردم عشق به اجرای دین و مکتب دارند گفت: مردم در برابر گلوله‌ ها ایستادند تا اسلام و قرآن اجرا شود؛ دهن کجی به حجاب گناه است و بی‌ حجابی منکر است و دشمن با بی‌ حجابی به جان انقلاب افتاده است.

وی با تاکید بر اینکه حجاب یک مسئله فرعی نیست بلکه یک مسئله اساسی است تصریح کرد: در این اجتماع باشکوه امروز برادران و خواهران با فریاد بلند می‌ گویند؛ تا اخرین نفس پاسدار حریم حجاب و عفاف هستیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دشمن در پی عادی‌ سازی بی‌ حجابی است انقلاب کردیم تا حجاب و عفاف بر مسند بنشیند.

آیت‌ الله خاتمی اظهار کرد: هیچگاه در این کشور امام حسین (ع) بی‌حجابی هنجار نخواهد شد؛ با تدبیر و نصیحت و موعظه و محبت نمی‌گذاریم بی‌حجابی در این کشور به صورت هنجار درآید.

بیعت با امام حسین(ع)؛ یعنی همراه با ولایت هستیم

وی همچنین؛ درنشست بصیرت دینی و انقلابی در جمع فرماندهان و سربازان مرکز تربیت و آموزش شهید باهنر فراجا مستقر در باغین به انتخابات اسفندماه در کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان پیوسته القاء می کنند که مردم‌ در انتخابات شرکت نمی کنند و از هم اکنون انتخابات اسفندماه را تحریم کرده اند؛ همان گونه حضور در نماز جمعه ،دفاع مقدس ‌و ... یک تکلیف شرعی است، حضور در انتخابات نیز یک ‌امر جامع است.

خطیب جمعه تهران با بیان اینکه ایرانی آباد با حضور در انتخابات محقق می شود تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از ۴۰ بار مردم در پای صندوق های رای حاضر شدند و منتخبین خود را انتخاب کردند.

آیت الله خاتمی گفت: لبیک یا حسین(ع) دو بخش دارد: یکی تولی و دیگری تبری ، که ابزار عشق به حسین با تمام وجود تولی و ابراز دشمنی با دشمنان امام حسین در کربلا جلوگاه تبری بود.

وی به اغتشاشات سال گذشته هم اشاره و بیان کرد: هدف اصلی عاملان اغتشاشات سال گذشته عبور از کل نظام و براندازی نظام بود.

امام جمعه تهران خاطرنشان کرد: اردوگاه قرآن سوزان در سو ئد و دانمارک با اردوگاه اغتشاشات سال گذشته در ایران یکی است، آنها در آنجا قرآن سوزاند و اغتشاشات گران در ایران قرآن را به آتش کشیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha