در مسیر حمایت از نظام اسلامی، تا آخرین نفس ایستاده ایم

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران، گفت: مردم یک دست در حفظ نظام ایستاده اند و ما در حفظ نظام اسلامی با هیچکس تعارف نداریم و در مسیر حمایت از نظام اسلامی تا آخرین نفر، نفس و قطره خون ایستاده‌ ایم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ آیت الله سید احمد خاتمی در مراسم رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، در جمع مردم زرند, گفت: حضور رئیس جمهور در سازمان ملل و ملاقات با سران بسیاری از کشورهای جهان نشان داد که ایران به عنوان یک کشور مطرح در جهان است و برخلاف آنچه برخی می‌ گویند ما با دنیا قطع رابطه کرده‌ ایم، نیست.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: بزرگداشت هفته دفاع مقدس، بیعت با امام راحل و شهیدان عزیزی است که حق حیات بر گردن ما دارند، صدام سه روزه می‌ خواست ایران را بگیرد، طوری که با قطع مصاحبه اعلام کرده بود، بقیه مصاحبه سه روز دیگر در تهران انجام می‌ شود و این شهیدان بودند که از کشور دفاع کردند.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه حفظ نظام اسلامی خط قرمز مردم است؛ تصریح کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران وفادار به انقلاب هستند و هیچ کس منکر گرانی و برخی آسیب‌ ها نیست، مردم یک دست در حفظ نظام ایستاده اند و ما در حفظ نظام اسلامی با هیچکس تعارف نداریم و در مسیر حمایت از نظام اسلامی تا آخرین نفر، نفس و قطره خون ایستاده‌ ایم.

آیت الله خاتمی با اشاره به این که راهپیمایی روز جمعه در سراسر ایران خودجوش بود و اغتشاشگران را محکوم کردند، گفت: از مردم به خاطر این حضور باشکوه تشکر می‌ کنم و راهپیمایی روز جمعه پتکی بر سر دشمنان بود، امید است امروز اغتشاشگران پیام این راهپیمایی‌ ها را بگیرند که فردا برای دریافت این پیام دیر است.

وی افزود: بی حجابی ها به کجا می رود؟ به سمت رضا خان و بهائیت، دشمنان در صدد این بودند که تحت‌ الشعاع قرار بگیرد، این اغتشاشات در پی تحت تأثیر قرار دادن این موفقیت‌ ها هستند که رئیس‌ جمهور آمریکا در سازمان ملل بر روی آن مانور می‌ دهد، اغتشاشاتی که آمار آن‌ ها را دارم که بسیار اندک هستند.

در مسیر حمایت از نظام اسلامی، تا آخرین نفس ایستاده ایم

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دشمنان در پی اغتشاش بودند و مدت‌ ها قبل به دنبال سوژه هستند، افزود: دشمنان تاکنون موفق نشده بودند، تا اینکه این سوژه برای آن‌ ها پیش آمد، که بسیار سوژه دندان‌ گیری شده و سوار بر این موج شدند.

آیت الله خاتمی، ابراز داشت: پرچم جمهوری اسلامی ایران نماد اقتدار و عزت مردم است و به آتش کشیده شد، این اقدام علیه مردم یعنی بیش از ۶۰ آمبولانس را تخریب کرده و ۱۲ امبولانس را به آتش کشیده‌ اند، ۳۵ نفر از هموطنان ما کشته شدند، به نیروهای پلیس و بسیج توهین کنند، بانک ها را به آتش بکشند، آتش زدن بانک‌ ها یعنی آتش زدن سرمایه مردم، پس شما ضد مردم هستید و شرمتان باد.

وی بیان کرد: این اغتشاشات بی‌ سابقه نیستند، سلطنت‌ طلبان سال ۵۷ حکومت سیاه آن‌ ها، ایران را تبدیل به یک زندان بزرگ کرد و هزاران ایرانی را کشت و اشک تمساح منافقین هم خنده‌ دار است، این جنایتکاران ۱۷ هزار ایرانی بی‌ گناه را ترور کردند.

سال‌ های ۷۸، ۸۸ هم همین اغتشاشات بوده است، این فتنه‌ ها یک وجوه مشترک دارند، دشمن دنبال یک بهانه بود که از گرانی‌ ها به عنوان سوژه نتوانستند مردم‌ را به خیابان‌ ها بکشاند تا این که مسئله خانم مهسا امینی پیش آمد، تا مسئولان نظام را به مردم بی اعتماد نشان دهند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: دشمن دلش برای آن خانم، نظام و مردم نسوخته است و این کار مقابله با دین بود است، سوزاندن قرآن، مسجد، کشیدن چادر از سر زن مسلمان و با گلوله مردم را می کشند، کار رضاخانی بود و این ضدیت با دین است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه در این اغتشاشات دو گروه حضور داشتند؛ تصریح کرد: یک گروه برخی جوان‌ های فریب و گول‌خورده که تحت تاثیر شبکه‌ های ماهواره‌ ای و فضای مجازی بیگانگان آمدند و سران اغتشاش استفاده ابزاری از آن‌ ها کردند و گروه دوم در این اغتشاشات، سران اغتشاشات بودند که خط می‌ دادند، برای هراستانی تیم داشتن بعضی‌ از این تیم‌ ها دستگیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha