راهپیمایی نمازگزاران استان کرمان در محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی

نمازگزاران کرمانی پس از اقامه نماز جمعه طی برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز، مراتب اعتراض و انزجار خود را نسبت به اقدام موهن نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ نمازگزاران شهر کرمان؛ سیرجان، جیرفت و سایر شهرها و روستاهای سراسر استان کرمان ظهر جمعه ۲۳ دی ماه پس از اقامه نماز جمعه، با راهپیمایی از مصلاهای نماز و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر فرانسه و مرگ بر ضد ولایت‌ فقیه، مراتب اعتراض خود را به اقدام موهن نشریه شارلی ابدو اعلام کردند.

نمازگزاران کرمانی از خردسال و سالمند، دانشجویان و دانش آموزان و تمامی ارگان ها و تشکل های استان با شرکت در این راهپیمایی؛ اقدام این نشریه فرانسوی را که بارها با چاپ مطالب و کاریکاتورهای ضد اسلامی، احساسات امت اسلامی را جریحه دار کرده بود، را محکوم و خواستار برخورد قاطع با این اقدام موهن توسط دستگاه های ذیربط و قوه قضائیه شدند.

بعد از اقـامه نماز جمعه امروز ۲۳ دی ماه در کرمان، نمازگزاران با شرکت در راهپیمایی، دخالت دولت‌ های غربی و به ویژه فرانسه، آلمان و انگلیس در امور داخلی ایران را محکوم و از اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به رهبر انقلاب ابراز انزجار کردند.

مردم در این تجمع در طول مسیر با شعارهای انقلابی ضمن محکومیت اقدام گستاخانه نشریه فرانسوی اعلام کردند؛ تا پای جان و بدون هیچ درنگ و ترسی از حریم اسلام و ولایت دفاع می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان در این مراسم شرکت داشتند و در شهرهای دیگر نیز فرمانداران و سایر مسئولین در کنار مردم، این اقدام گستاخانه این نشریه فرانسوی را محکوم کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha