کرمان میزبان دوره کشوری راویان مکتب سلیمانی

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هم اکنون کرمان میزبان راویان مکتب شهید سلیمانی از سراسر کشور می باشد،که در سه بخش گلزار شهدا، موزه دفاع مقدس و بیت الزهرا به صورت میدانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ احمد مرادی زاده اظهار کرد: بعد از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده معظم کل قوا عبارت ها و عناوین مختلف و متعددی و البته پر معنا و مفهوم پیرامون شهید حاج قاسم سلیمانی به کار بردند؛ که یکی از عناوین هایی که مقام معظم رهبری به شهید سلیمانی عنوان کردند، این بود که فرمودند: به شهید حاج قاسم به چشم یک فرد نگاه نکنید، بلکه به چشم یک مکتب و مدرسه درس آموز نگاه کنید.


وی افزود: این مکتب الزامات متعددی در خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی در سبک زندگی، مدیریتی و سبک فرماندهی و سایر الزامات در حوزه رفتار و منش سردار سلیمانی تعریف کنیم.


معاون هماهنگ سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: یکی از الزامات ساری و جاری مکتب سلیمانی اردوی راهیان مکتب شهید سلیمانی است؛ که بلافاصله بعد از شهادت سردار اردوی راهیان مکتب شکل گرفت و از سراسر کشور و حتی کشورهای منطقه و کشورهای حوزه مقاومت زائرین متعددی داشتیم و همچنان داریم.

سرهنگ مرادی زاده بیان کرد: حضور زائر قطعا یک راهنما و یک راوی احتیاج دارد و بنیاد شهید سلیمانی به همراه ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی و سازمان حفظ آثار و نشر ارزش ها دفاع مقدس کرمان قدمهایی در راستای آموزش راویان مکتب شهید سلیمانی برداشته اند.

وی اذعان داشت: اولین دوره آموزش راویان مکتب با حضور ۱۳٠ نفر برگزار شد و دومین دوره به استعداد ۱۲٠٠ نفر در دو بازده زمانی چهار روزه برگزار شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: از دهم مرداد تا بیستم مرداد ماه میزبان راویان مکتب شهید سلیمانی از سراسر کشور هستیم؛ که در دو بخش محتوایی و میدانی شامل محتوای سبک زندگی و سبک مدیریتی و سبک فرماندهی این شهید بزرگوار در سه بخش گلزار شهدا، موزه دفاع مقدس و بیت الزهرا به صورت میدانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha