هفته دولت فرصتی برای معرفی خدمات نظام جمهوری اسلامی

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، گفت: هفته دولت فرصتی برای دستگاه‌ های اجرایی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در معرفی خدمات است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی بیگ‌ زاده در جلسه شورای اداری شهرستان انار به اهمیت تحول نظام اداری اشاره و بیان داشت: از نشانگرهای وضعیت مطلوب تحول اداری، تجلی فرهنگ اسلامی است، ما هیچ شأنیتی بالاتر از خدمت بی‌ منت برای مردم نداریم.

وی؛ آگاهی‌ بخشی نسبت به حقوق مردم و تکالیف متقابل دولت به آنها، مردمی‌سازی کارها، ارتقای رضایتمندی مردم را مورد تاکید قرار داد و افزود: دولت فقط کارهایی را باید انجام دهد، که مردم نمی‌ توانند و یا نمی‌ خواهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان ادامه داد: در اثربخشی و کارآیی باید دقت نظر داشت، زیرمجموعه قوی، کارآیی و اثربخشی مجموعه را افزایش می‌ دهد.

بیگ زاده، همچنین بر فراهم آوردن امکان نوآوری، ابتکار و اجازه اظهارنظر علمی در فضای اداری نیز تاکید کرد.

وی با اشاره به انتخابات ۱۴۰۲ اشاره و خاطرنشان کرد: به عنوان مسئول اجرایی در برگزاری انتخابات وظیفه صیانت از رای مردم را داریم و راهبرد مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را باید مورد توجه داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان به هفته دولت نیز اشاره و عنوان داشت: هفته دولت، فرصتی برای دستگاه‌ های اجرایی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در معرفی خدمات است.

بیگ زاده، ابراز داشت: برنامه‌ های هفته دولت با غبارروبی مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان های شهدا آغاز می‌ شود.

وی؛ تصریح کرد: در این هفته، گروه‌ های جهادی برای خدمت به نقاط مختلف می‌ روند، پروژه‌ های عمرانی و اقتصادی نیز با حضور مقامات افتتاح می‌ شود.

شایان ذکر است؛ معاون استاندار کرمان در سفر به شهرستان انار با همراهی فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان با دو خانواده شهید بیاضی‌زاده و غلامرضایی دیدار و گفتگو کردند.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha