نظام دیوان سالاری نمی تواند همپای جریان جهادی پیش برود

مسئول بسیج سازندگی کشور، گفت: نظام دیوان سالاری نمی تواند همپای جریان جهادی پیش برود، بطوری که بیش از یک سال است که اصلاح قانون بسیج سازندگی در مجلس انقلابی خاک میخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، سردار محمد زهرایی ظهر روز دوشنبه در دومین یادواره شهدای جهاد و خدمت و جهادگران آسمانی استان زنجان با بیان اینکه در طول تاریخ رویارویی بین حق و باطل وجود داشته است، اظهار کرد: امروزه که در نبرد آخرالزمانی و تمدنی هستیم چه بخواهیم و نخواهیم ناچارا این رویایی به حد اعلای خود رسیده است‌.

وی با بیان اینکه امروز وقتی به صحنه نبرد تمدنی بین تمدن در حال شکل گیری نوین اسلامی و تمدن پوشالی در حال افول غرب نگاه میکنیم متوجه میشویم که شیطان با تمام توان و تمام حربه های خود استفاده میکند، بیان کرد: در دوره آخرالزمان یکی از فتنه های شیطان به جان هم انداختن مومنان و لشکریان جبهه حق است.

مسئول بسیج سازندگی کشوربا بیان اینکه شیطان در جنس آدم هایی رسوخ پیدا کرده است، افزود: این شیطان از تمام ابزارهای مادی و وسوسه انگیز استفاده کرده است تا کار خود را پیش ببرد که از سال گذشته با جنگ چند وجهی شناختی ترکیبی وارد شده است.

سردار زهرایی با بیان اینکه مکتب پوچی گرایی در غرب سرسلسله جنبان بی هویت کردن و بی معنا کردن بشریت شده است،گفت: دشمن در تلاش است این مکتب را در بلاد اسلامی گسترش دهد و در دنیای امروز از معنا بی معنایی میسازند و از ارزش ضد ارزش را تولید میکنند و از واقعیت های حقیقی کف میدان واقعیت های مصنوعی در زیست مجازی تولید می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن دچار خطای محاسباتی همیشگی است، افزود: در طول تاریخ همه جا دشمن خطای محاسباتی را داشته است و انگاره و گذاره ای در دشمن وجود دارد که کشورما بسیار قوی است و ابزار مادی ما کارگشا است و میتوانیم با این ابزار در مقابل موفق شد.

این مسئول با بیان اینکه ملت ما از مکتب علوی و نهضت عاشورایی برخوردار است، بیان کرد: آدم هایی از این جنس جهادگران تربیت می‌شوند و این مکتب سرمایه است نه منفعت!

سردار زهرایی با بیان اینکه ما باید الگو ها را بسازیم و بشناسیم، گفت: چراکه مردم از ما انتظار دارند، و اگر تخلفی نیز از سوی ما شود دچار عواقب و ناامیدی برای ما خواهد داشت، پس بسیار مهم است که به عمل و رفتار خودمان با ظرافت دقت و درست عمل کنیم.

وی با بیان اینکه نظام دیوان سالار نمی تواند همپای جریان جهادی پیش برود، خاطر نشان کرد: بیش از یک سال است که اصلاح قانون بسیج سازندگی در مجلس انقلابی خاک میخورد که نشان می‌دهد دیوان سالاری نمی تواند کار را به جلو پیش ببرد، در حالی که کار بسیار سختی نیست.

این مسئول در پایان گفت: این یادواره شهدای جهاد و خدمت مقدمه کنگره سال بعد می شود.

انتهای پیام/ نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha