هر قطره خون شهید حاج قاسم سلیمانی باید به صدها حاج قاسم تبدیل شود

مسئول بسیج سازندگی کشور در گلزار شهدای کرمان، گفت: هر قطره خون حاج قاسم باید تبدیل شود به یک حاج قاسمی در مدرسه، یک حاج قاسمی در مسجد، یک حاج قاسمی در دانشگاه و یک حاج قاسمی کارخانه؛ آن وقت ما موفق عمل کردیم. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار محمد زهرایی در گلزار شهدای کرمان، گفت: شهادت حاج قاسم را از یک جنبه ای باید به جهانیان تسلیت گفت؛ از طرفی دیگر هم به جبهه مقاومت باید تبریک گفت؛ چرا که باعث صدور انقلاب اسلامی و بلند شدن صدای حق طلبی شده است.

وی افزود: تبریک دارد به مردم کرمان که اینچنین فرزندی را پرورش دادند، به پدر و مادری که چنین فرزندی را تربیت کردند، به فرهنگ بسیجی و پاسداری که اینچنین پاسداری را تربیت کردند، به انقلاب و مقام معظم رهبری که اینچنین شاگردی شایسته ای را تحویل داده است.

مسئول بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: حاج قاسم یک فرد شیعه، مسلمان، کرمانی و قنات ملکی نیست؛ بلکه حاج قاسم یک نماد، یک بلندگو و یک فریاد است.

سردار زهرایی ابراز داشت: در این دورای وانفسای بحران هویت این شخصیت ها هستند، پس دشمنان محاسباتش غلط از آب در آمده و مولفه های انقلاب را درست نشناخته است.

وی اظهار کرد: هر قطره خون حاج قاسم باید تبدیل شود به یک حاج قاسمی در مدرسه، یک حاج قاسمی در مسجد، یک حاج قاسمی در دانشگاه و یک حاج قاسمی در کارخانه؛ آن وقت ما موفق عمل کردیم. حاج قاسم کار خود را به خوبی و به طریق اولا انجام داده است، به همین خاطر خداوند او را پاکیزه و منتخب پذیرفته است.

مسئول بسیج سازندگی کشور خاطر نشان کرد: ما باید دنبال این باشیم که چگونه می شود حاج قاسم هایی را شناسایی و تربیت کرد و تحویل جامعه داد، خودمان هم به عنوان یک سرباز باید سعی کنیم به این شخصیت نزدیک شویم.

سردار محمد زهرایی در جمع گروه‌های جهادی فاطمی و حیدریون‌ تولید، نیز گفت: حرف زدن از حاج قاسم کار سختی است، حاج قاسم یک معلم بود، حاج قاسم در هر نقشی که بود بسیار خوب عمل کرد.

وی ادامه داد: حاج قاسم یک انسان بود و مکتب حاج قاسم هم انسان پرور بود، بنابراین اگر بخواهیم در هر نقشی که هستیم خوب باشیم باید مانند سردار، شهید وار زندگی کنیم.

مسئول بسیج سازندگی کشور، اظهار داشت: حاج قاسم مکتب انسان ساز را در بهبوهه بی هویتی جهانیان که خود را گم می کنند، مکتب انسان سازی را ارائه داد، حاج قاسم ولایتمداری بود که مکتبی بودن خودش را نه دچار تردید کرد و نه لغزش.

سردار زهرایی، تاکید کرد: سردار کار را برای خدا انجام می داد، که الان کار خدا دفاع از حرم است، که منظور حاج قاسم این بود که ایران حرم است، کار خدا الان دفاع از ولی امر مسلمین جهان است، که ستون این خیمه گاه است، چیزی که لرزه بر تن جبهه استکبار انداخته تا نسل ما را در بطن خودش بگیره و اذهان جوانان و نسل ما را در دست خود بگیرد، دفاع از ولایت است.

وی به همگان توصیه کرد: ما و همه مجریان و متولیان، گروه‌ های جهادی فاطمیون و حیدریون تولید، همه یک صدا لبیک گویان، عهد و پیمان با حاج قاسم می بندیم، که ما هم با ولایت می مانیم و بر عهدی که می بندیم، می مانیم.

منبع: بسیج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha