ادای احترام وزیر کشور به سیدالشهدای مقاومت/یاد شهید سلیمانی به ما جوشش و حرکت می‌ دهد

وزیر کشور با حضور در گلزار شهدای کرمان به مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام و در جمع پیشکسوتان نیروهای مسلح حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احمد وحیدی که امروز پنج‌ شنبه ۲۲ تیرماه به کرمان سفر کرده است؛ به همراه استاندار کرمان، جمعی از نمایندگان و مسئولین استانی با حضور در گلزار شهدای کرمان با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کرد.

وی سپس به همراه استاندار کرمان و جمعی از مسئولین پس از حضور در گلزار شهدا در جمع پیشکسوتان نیروهای مسلح کرمان شرکت کرد.

وزیر کشور در این برنامه با اشاره به اینکه هدف انقلاب تحقق تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت ولیعصر(عج) است، افزود: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، این کشور از گردنه‌ ها و مراحل سختی عبور کرده است و در حال حاضر به لطف الهی و هدایت‌ های مقام معظم رهبری، امروز انقلاب در اوج عزت و توانمندی قرار دارد و پیشکسوتان نیروهای مسلح تاریخ زنده انقلاب ۴۴ ساله ما هستند.

ادای احترام وزیر کشور به سیدالشهدای مقاومت/یاد شهید سلیمانی به ما جوشش و حرکت می‌ دهد

وحیدی؛ یکی از رسالت‌ های پیشکسوتان نیروهای مسلح را جهاد تبیین عنوان و بیان کرد: پیشرفت‌ ها و موفقیت‌ های نظام باید برای نسل‌های آینده تبیین شود؛ تا نوجوانان و جوانان ما آگاه شوند؛ که انقلاب در چه جایگاه رفیعی قرار دارد و این رسالت شما پیشکسوتان نیروهای مسلح است.

وی، حضور در گلزار شهدا و مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را یک توفیق دانست و تصریح کرد: یاد این شهید بزرگ به ما جوشش و حرکت می‌ دهد، که در این مسیر حرکت کنیم.

گفتنی است؛ وزیر کشور در سفر یک روزه خود به منظور افتتاح و شرکت در چند جلسه وارد استان کرمان شده است.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha