آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستای کچپ محله نکا به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

به مناسبت گرامیداشت هفته پدفند غیرعامل و به منظور تامین آب شرب سالم ، بهداشتی و پایدار، آیین آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستای کچپ محله شهرستان نکا با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در این مراسم با بیان اینکه مسئولان باید قدر مسئولیتی که به آنان واگذار شده را بدانند گفت: مدیران بابت این امر باید سجده شکر را بجا آورند و خدا را از این جهت شاکر باشند.
حجت الاسلام سید حسن اکبری به تلاشها ، تعهد و پیگیری های مدیرعامل آبفامازندران در اجرای طرحهای آبرسانی اشاره و تصریح کرد: استان مازندران مفتخر است که چنین مدیری دارد و من نیز از طرف ساکنان روستای کچپ محله از این تلاشها و همت تشکر و قدردانی می کنم.
وی، ادامه داد: امیدوارم با تعامل و همکاری بین مردم و مسئولان ، این پروژه نیز در زمان مقرر به سرانجام برسد .
مدیرعامل آبفامازندران نیز در سخنانی ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه و تاکید بر پیروی از منویات مقام معظم رهبری گفت: مسئولیت همانند تنگه احدی است که اولش ماموریت و آخرش ماموریت است.
مهندس برازاده با اشاره به تشریح بخشی از اقدامات صورت گرفته در تامین آب شرب مشترکین مازندران به ویژه در مناطق روستایی و محروم افزود: در راستای تامین آب شرب مشترکین، ۲۳۶۰ پروژه در کتابچه تنش آبی تعریف شد.
مدیرعامل آبفامازندران با بیان اینکه در مسیر رفع کمبود آب مناطق روستایی از ظرفیت خیرین نیز بهره بردیم گفت: به همین دلیل مجمع خیرین آبرسان استان را تشکیل دادیم و علاوه بر خیرین استان، از بنیاد خیریه حاج ابراهیمی نیز کمک گرفتیم ، امسال ۲۴۰ کیلومتر لوله از سوی این بنیاد اهدا شد.
مهندس برازاده خاطرنشان کرد: چنانچه خیری برای طرحهای آبرسانی زمینی اهدا کند، آن تاسیسات به نام خیر ثبت می شود .
وی در ادامه سخنانش به آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی در روستای کچپ محله نکا اشاره و تصریح کرد: در این طرح یک باب مخزن ۵۰۰ متر مکعبی، ۴عدد حوضچه پمپاژی به ظرفیت ۸۰ متر مکعب، ۷کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع احداث و نصب پمپ و منصوبات و نیز محوطه سازی و ساخت اتاقک انجام می شود.
مدیرعامل آبفامازندران، اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح را ۱۳۰ میلیارد ریال و جمعیت برخوردارآن را ۷۲۰ نفر عنوان کرد.
همچنین فرماندار نکا در سخنانی با اشاره به نگاه ویژه مسئولان به روستاهای کم برخوردار گفت: در این بخش شرکت آب و فاضلاب اهتمام ویژه ای داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha