راهیابی ۱۸۶ اثر به مرحله داوری اجلاس سراسری نماز

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان، گفت: از ۶۷۱ اثار رسیده به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز در مجموع ۱۸۶ اثر به مرحله داوری اجلاس رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حجت الاسلام یوسفی در کمیته علمی سی امین اجلاس سراسری نماز اظهار کرد: فراخوان علمی اجلاس مجدد مورد بازنگری قرار گرفت و از ۸ مهر ماه اطلاع رسانی ها آغاز و تا ۱۵ آذر ماه ادامه داشت و پژوهشگران آثار خود را در این مهلت معین شده بار گذاری کردند.

وی افزود: تا کنون ۳۹۴ اثر در بخش مقاله، ۲۲ اثر در بخش رساله دکتری، ۲۲۱ پژوهش کابردی و ۲۴ اثر پایان نامه کارشناسی ارشد به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز ارسال شده است.

رئیس  ستاد  اقامه نماز استان زنجان، ادامه داد: بخش کتاب در موضوع فراخوان نبوده ولی در بین آثار پژوهش کاربردی ۱۰ مورد کتاب بوده است.

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه طبق پایش اولیه آثار در مرکز تخصصی از دو هفته گذشته آغاز و به پایان رسیده است، افزود: در این پایش اولیه ۲۴ پایان نامه، ۴ رساله دکتری، ۱۲۷ مقاله، ۲۱ پژوهش کاربردی و ۱۰ کتاب که در مجموع ۱۸۶ اثر به مرحله داوری اجلاس رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: درنهایت داوری ۱۱۰ اثر به عنوان برگزیده پس از مرحله داوری انتخاب خواهد شد و یک الی ۲ مورد نیز از برگزیدگان ارائه نیز در اجلاس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha