داوری آثار سی امین اجلاس سراسری نماز اوایل دی ماه به اتمام می رسد

معاون فرهنگ اموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور، گفت:امیدواریم تا پایان آذرماه سال جاری یا اویل دی ماه مراحل نهایی داوری آثار علمی سی امین اجلاس سراسری نماز به سرانجام برسد تا محصول این خدمات ماندگار، بخشی در صحن علنی اجلاس و مابقی در استان ها ارائه گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، منصور سرگزی در جلسه کمیته علمی اجلاس سراسری نماز در زنجان با بیان اینکه بر اساس آخرین اطلاعات استان زنجان مهیا است که سی امین اجلاس سراسری را در دی ماه سال جاری برگزار کند، اظهار کرد: امیدواریم  تا پایان آذرماه سال جاری یا اویل دی ماه مراحل نهایی داوری آثار علمی به سرانجام برسد تا محصول این خدمات ماندگار، بخشی در صحن علنی اجلاس و مابقی در استان ها ارائه گردد.

وی با بیان اینکه این اجلاس در یک روز و با حضور رئیس جمهور و وزرا برگزار میشود، بیان کرد: در روز برگزاری اجلاس پیام رهبری قرائت و ریاست جمهوری نیز سخنرانی خواهند داشت. 

سرگزی تصریح کرد: از دیگر  برنامه های این اجلاس یک روزه، گزارش عملکرد متولیان اصلی دستگاه های فرهنگی و آموزشی کشور می باشد که در این اجلاس علاوه بر گزارش اقدامات انجام شده در حوزه ترویج نماز به برنامه تبیین برنامه های سال‌های آینده وزارت خانه و یا دستگاه ذی ربط خود خواهند پرداخت. 

وی ادامه داد:همچنین میزگرد تخصصی نیز در این اجلاس با موضوع چالش ها و شناخت مسئله و...و همچنین تجلیل از دستگاه های برتر در حوزه ترویج نماز جز برنامه های اجلاس سراسری نماز است. 

این مسئول با بیان اینکه در این اجلاس حدود ۹۰۰ نفر حضور خواهند داشت، اظهار کرد:  ۳۰۰ نفر از این میهمانان از وزارت خانه ها و سراسر کشور شرکت خواهند کرد و مابقی نفرات نیز از استان زنجان خواهند بود. 

سرگزی خاطر نشان کرد: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده، این اجلاس بصورت دوره ای هر ساله در استان های مختلف برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اجلاس با ساحت عملی برگزار میشود، افزود: ساحت فرهنگی، ادبی و هنری نیز در جشنواره فجر تا فجر برای تولید کنندگان محتوا ها در حال پیگیری است. 

معاون فرهنگ اموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در صحن اجلاس صحن ویژه برای کمیته های ویژه داوری، ارزیابی و کمیته علمی و استادان و .... اختصاص یابد، بیان کرد: صحن اجلاس مزین به حضور جامعه فرهیخته استان و فرهیختگان است. 

سرگزی افزود: پیشنهاد میشود که آثار برگزیده چاپ در قالب محتوای علمی فراخوان چاپ و نشر داده شود و در این خصوص کمیته علمی میتواند  تصمیماتی را اتخاذ کند. 

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha