"رویداد جامعه پرداز" در کردستان برگزار می شود

معاون امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان کردستان از برگزاری رویداد ملی "جامعه پرداز" با محوریت "هویت زن، خانواده و فرزندآوری" در استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، مجید آوج با بیان این خبر اظهار داشت: رویداد ملی "جامعه پرداز" با محوریت "هویت زن، خانواده و فرزندآوری" در استان کردستان روز ۱۴ دیماه سال جاری برگزار می‌شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد: رویداد "جامعه پرداز" محلی برای تجمع و هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری و جمعیت است.

وی از کلیه فعالان در حوزه امور مرتبط با موضوعاتی همچون خانواده، هویت زن و جمعیت در استان کردستان مانند: مراکز مشاوره با رویکرد ایرانی - اسلامی، حلقه های میانی، مؤسسات خانواده محور، مؤسسات خیریه فعال در حوزه خانواده، مراکز فعال در سبک زندگی، اساتید برجسته و بنام و گروه های تبلیغی و گفتمانی در حوزه خانواده، اندیشکده ها، کنشگران واسطه گری ازدواج، گروه های جهادی خانواده محور و سایر گروه های مرتبط با موضوعات مطرح شده خواست تا برای ثبت نام رایگان و حضور در این رویداد ملی اقدام نمایند و نظرات و رویکردهای حل مسئله خود را به مرحله بیان و اجرا درآورند.

مجید آوج همچنین تصریح کرد؛ مسئولین حوزه معاونت جوانان و امور خانواده وزارت ورزش و جوانان در این رویداد ملی که به میزبانی سنندج برگزار می شود، حضور پیدا خواهند کرد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خاطرنشان ساخت؛ موشن گرافی و پوسترهای ویژه این رویداد به منظور اطلاع رسانی جامعه مخاطب در آذر ماه سال جاری در کانال ها و راه های ارتباط جمعی مجازی اداره کل ورزش و جوانان کردستان منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha