عملکردهای معاونت فرهنگی و دانشجویی طی 2 سال گذشته، بررسی شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز طی نشستی، مهم ترین دستاوردهای معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه طی دو سال گذشته را ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» در این نشست ضمن قدردانی از پیگیری و تلاش فعالان حوزه فرهنگی دانشجویی دانشگاه، توجه به سلیقه های مختلف دانشجویان در برنامه‌ریزی ها و برگزاری برنامه های دانشجویی فرهنگی را مورد تاکید قرار داد.

او ضمن تاکید بر اهمیت امید آفرینی در جامعه دانشگاهی، برنامه ریزی در راستای تقویت روحیه و انگیزه اساتید، کارکنان و دانشجویان را حائز اهمیت خواند و افزود: لازم است تامین رفاه، آسایش، امنیت و نشاط دانشجویان در اولویت برنامه ریزی های مسوولان معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه قرار گیرد.

توجه به توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در برنامه های فرهنگی، دیگر تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست بود.

دکتر «محمدحسین انباردار» معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه نیز با اشاره به پیشبرد برنامه های این معاونت در قالب چهار مدیریت فرهنگی، دانشجویی، مشاوره و تربیت بدنی و مرکز طبی دانشجویان و شورای انضباطی دانشجویان، گزارشی از اقدامات این حوزه ارائه کرد.

دکتر «مریم تقوا» رئیس مرکز طبی دانشجویان نیز با بیان خدمات رایگان این مرکز در حیطه های پزشکی، دندانپزشکی، بهداشتی، پرستاری، مشاوره و تغذیه، عنوان کرد: پرونده سلامت الکترونیکی دانشجویان به صورت خوداظهاری در حال انجام است.

«عباس سلطانی» مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه معاونت فرهنگی نیز در این نشست گزارشی از برنامه های ملی_مذهبی و رویدادهای فرهنگی، برگزاری اردوهای فرهنگی، زیارتی، نظیر «همراه با ستاره ها»، «همراه با حکیمان»، «بزن بریم دانشجویی»، همچنین برنامه های پیشرفت و جهادی طی دو سال گذشته ارایه داد.

«محمد کیانی» مدیر امور دانشجویان دانشگاه نیز در این نشست، فرآیندهای مربوط به پیگیری و اقدامات انجام شده در امور خوابگاه ها، به ویژه خوابگاه های متاهلی دانشجویی را مطرح کرد.

اقدامات موثر در خصوص صرفه جویی و کاهش هزینه ها در اداره تغذیه دانشجویان، اقدامات انجام شده در نقلیه دانشجویی و ایاب و ذهاب دانشجویان، دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

در ادامه مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ارایه گزارشی درباره اقدامات انجام شده در حوزه تربیت بدنی اعلام کرد: کسب قهرمانی در نخستین المپیاد دانشجویان بین الملل، پنجمین المپیاد همگانی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور و قهرمانی کاروان ورزشی بانوان کارمند دانشگاه در سومین المپیاد ورزشی وزارت بهداشت در سال جاری، از جمله دستاوردهای این حوزه است.

مهندس «امین دانشور» افزود: بازسازی، بهسازی و تعمیرات اساسی تعدادی از مراکز ورزشی دانشگاه و تعویض چمن مصنوعی زمین فوتبال مجموعه ورزشی ولایت دانشگاه، از دیگر اقدامات انجام شده از سوی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه است.

او در ادامه از افزایش بیش از 200 درصدی ارایه خدمات مدیریت تربیت بدنی دانشگاه در 9 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

دکتر «سارا ده بزرگی» رییس اداره مشاوره دانشجویان دانشگاه نیز در این نشست با ارایه گزارشی در مورد اقدامات این حوزه با برگزاری کارگاه های آموزشی، در خصوص تعداد مشاوره های انجام شده نیز، توضیحاتی ارایه داد.

«امیرحسین راستی» رییس اداره شورای انضباطی دانشجویان دانشگاه نیز در این نشست درباره حضور نو دانشجویان در کارگاه های آموزشی قوانین و انضباطی در مقاطع تحصیلی 1402_ 1403 و درصد تخلفات منجر به صدور حکم شورای انضباطی دانشجویان به تفکیک عناوین کلی تخلفات، گزارشی ارایه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha