انتقاد رئیس فدراسیون عربستان از مانچینی

یاسر المسحل رئیس فدراسیون عربستان اعلام کرد که مانچینی به کارش در این تیم ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، اعلام کرد که خروج مانچینی از زمین مسابقه قبل از پایان ضربات پنالتی که با برتری 4 بر 2 کره جنوبی در مرحله یک هشتم نهایی آسیا به پایان رسید، رفتار "کاملا غیر قابل قبول"، بود.

المسحل پس از پایان مسابقه در مصاحبه ای با تلویزیون ورزشی ESC که مسابقات مسابقات را پخش می کند، گفت: خروج مربی کاملا غیرقابل قبول است و ما با او صحبت خواهیم کرد که چرا این اتفاق افتاده است. حق توضیح دیدگاه را برایش قائل هستیم و پس از آن تصمیم خواهیم گرفت که بهترین اقدام چیست... از نظر فنی، ما از عملکردی که او ارائه کرد راضی هستیم.

رئیس فدراسیون عربستان گفت که کمیته ها به وظایف خود عمل خواهند کرد و موضوع بازیکنان اخراجی با «کمیته های ذیصلاح» خواهد بود و زمانی که در مورد بازیکنان تصمیم گیری شود، آن را اعلام خواهیم کرد.

او در مورد حذف تیم ملی کشورش گفت: ما برای این مسابقه به خوبی آماده شدیم و عزم زیادی برای نمایش نتیجه داشتیم و ضربات پنالتی ضربات شانسی بود. ما می خواستیم هواداران را خوشحال کنیم، اما در نهایت به دلیل ضربات شانسی شکست خوردیم، فوتبال اینطور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha