رهنامه ها و آیین نامه ها چراغ راهی برای طی کردن پویای مسیرها

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: رهنامه ها و آیین نامه ها به عنوان چراغ راه هستند که می توانیم با بهره گیری از آنها مسیر را با پویایی به پیش ببریم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)، سردار "احمدرضا رادان" در نمایشگاه رهنامه ها و آیین نامه های فراجا با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: به جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و هیئت همراه و عزیزانی که از ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که وقت گذاشتند و از این نمایشگاه بازدید کردند خیر مقدم می گویم.

وی افزود: قبل از هر صحبتی باید گرامی بدارم یاد شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس و خصوصا شهدای انتظامی، خاصه شهدایی که در سال ۱۴۰۲ جان شیرین شان را برای اعتلای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کردند.

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات هر سازمان  و مجموعه، خاصه سازمان انتظامی، موضوع آیین نامه ها و رهنامه هاست  گفت: رهنامه ها و آیین نامه ها به عنوان چراغ راه هستند که می توانیم با بهره گیری از آنها مسیر را با پویایی به پیش ببریم.

سردار رادان افزود: انصافا مجموعه انتظامی در این مسیر کار جهادی و علمی و مبتنی بر همه فرآیندهایی که می تواند مسیر راه ما باشد انجام داده و  ما در این حوزه پیشتاز هستیم و امیدواریم بتوانیم قبل از تاریخ در نظر گرفته شده، برنامه ها را به سرانجام برسانیم.

فرمانده کل انتطامی کشور خاطرنشان کرد: ما در مجموعه انتظامی تلاش بر این داریم تا از آیین نامه ها و رهنامه ها در اقدامات اجرایی ملموس و به کارگیری شود و صرفا اقدامات خود را بر مبنای ایجاد رهنامه وآیین نامه نمی دانیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه هم اکنون در ۲ پلیس ما در فرماندهی مرزبانی و یگان ویژه این آیین نامه ها و رهنامه ها به طور کامل اجرایی می شود، خاطر نشان کرد: در این ۲ بخش امروز اگر مسئول یا مدیری بخواهد منتصب شود قطعا باید آیین نامه های حوزه ماموریت خود را بشناسد و به حیطه کاری خود متناسب با نوع ماموریت آشنایی کامل داشته باشد.

سردار رادان به ۲ بخش تدوین و اجرای آیین نامه ها اشاره کرد و گفت: بخشی که آیین نامه ها و رهنامه ها تدوین می شود بسیار حائز اهمیت است  و بخش اجرایی آن قطعا از بخش اول حائز اهمیت تر چراکه اگر آیین نامه ها به درستی اجرا نشود هر دو حوزه را تحت تاثیر خواهد قرار داد.

فرمانده کل انتطامی کشور خاطرنشان کرد: این آیین نامه ها و رهنامه ها در ۲ گلوگاه اصلی و بسیار حائز اهمیت بررسی شده که اولی تایید ضوابط شرعی و حقوقی آیین نامه هاست و دیگری سامانه جامع تدوین و بازنگری آیین نامه ها که به نوعی سعی شده  به بهترین نحو تدوین شود تا مسیر را نشان دهد و چراغ را را روشن کند که آزمون و خطایی در کار نباشد.

وی در پایان از همه کسانی که در برگزاری این نمایشگاه تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha