کد خبر: 212445
۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
تقدیر وزیر علوم از استاندار خراسان رضوی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از استاندار خراسان رضوی به دلیل حمایت‌ و توجه جهت تکمیل و راه‌اندازی آمفی تئاتر ۱۱۰۰ نفری دانشگاه حکیم سبزواری قدردانی کرد.

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی نامه‌ای از یعقوب علی نظری استاندار خراسان رضوی به دلیل توجه خاص برای تکمیل و راه‌اندازی پروژه آمفی تئاتر ۱۱۰۰ نفری دانشگاه حکیم سبزواری قدردانی کرد.

در این نامه آمده است:

وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَأَجْرٌ عَظِیمٌ

خداوند به کسانی که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام داده اند،  وعده داده است که برای آنها آمرزش و پاداشی بزرگ است. (سوره مائده آیه ۹)

جناب آقای یعقوب علی نظری

 استاندار محترم خراسان رضوی

با سلام و احترام، به استحضار می‌رساند دانشگاه چشم بینا و چراغ راهنمای مردم جامعه می‌باشد و مساعدت در اشاعه علم و معرفت بسیار ارزشمند است. بدین وسیله صمیمانه مراتب سپاس و قدردانی اینجانب را به پاس حمایت‌های بی‌دریغ و توجه خاص جناب عالی در جهت تکمیل و راه‌اندازی پروژه آمفی تئاتر ۱۱۰۰ نفری دانشگاه حکیم سبزواری پذیرا باشید. بی شک تکمیل این پروژه که از سال ۱۳۹۶ تاکنون متوقف بوده و با عنایات ویژه ریاست محترم جمهوری در سفر به استان خراسان رضوی مورد توجه قرار گرفته، می‌تواند ظرفیت قابل توجهی در حوزه فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری و دیار سربداران ایجاد کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha