عیادت از بیماران و کودکان در نخستین روز سال

استاندار کرمان در نخستین روز سال ۱۴۰۳ از بیماران بستری در بیمارستان باهنر عیادت کرد و به دیدار کودکان تحت پوشش شیرخوارگاه مادر رفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار صبح چهارشنبه اول فروردین ماه ۱۴۰۳ به همراه معاون اقتصادی و مدیر کل روابط عمومی استانداری و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از بیماران بستری در بیمارستان باهنر عیادت کرد.
وی؛ همچنین در اولین روز از سال جدید بازدید عیدانه از بیماران بستری در بخش حاد و ‌آی‌ سی‌ یو و بیماران سرپایی اورژانس بیمارستان شهید باهنر داشت.
استاندار کرمان؛ با حضور در این بیمارستان روند خدمت‌ رسانی به بیماران در ایام تعطیلات عید نوروز را بررسی و به کادر درمان خداقوت گفت.

عیادت از بیماران و کودکان در نخستین روز سال

محمد مهدی فداکار، همچنین با همراهی امیر حسن زاده معاون اقتصادی استانداری ، مجتبی اسدی مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا وحید زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان و علی ابراهیمی معاون امور اجتماعی بهزیستی با حضور در شیرخوارگاه مادر سال نو را با فرزندان این شیرخوارگاه آغاز نمودند.
وی؛ ضمن بازدید از بخش‌های نوزادان و نوپا در جمع پرسنل شامل مددکاران ، مادریاران و کارکنان شیرخوارگاه قرار گرفت و ضمن تبریک سال نو به آنها خسته نباشید گفت.
استاندار کرمان؛ همچنین از روند شرایط مراقبت و نگهداری ۵۲ کودک این مرکز که به نوعی رها شده‌اند یا بدسرپرست هستند، آشنا شد.
علیرضا وحید زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان نیز در این بازدید ضمن تقدیر از حضور استاندار در میان فرزندان بهزیستی به ارائه گزارشی از این مجموعه پرداخت .

وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ مرکز نگهداری از فرزندان کودک و نوجوان در استان کرمان در رده های سنی مختلف وجود دارد، گفت: بیش از ۱۰۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان ما در این مراکز مقیم هستند و حدود ۳۰۰۰ نفر نیز به خانواده ها واگذار شده اند.

شایان ذکر است؛ در پایان نیز هدایایی از سوی استاندار به فرزندان شیرخوارگاه مادر اهدا شد.

عیادت از بیماران و کودکان در نخستین روز سال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha