کد خبر: 215615
۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۹
۹۹ درصد برنامه های پیش بینی شده سازمان فنی و حرفه‌ای محقق شده است

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: با تلاش همکاران و تاکید بر انجام ماموریت‌های پر اهمیت این سازمان، ۹۹ درصد برنامه های تعریف شده این سازمان برای سال ۱۴۰۲ محقق شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)نشست خبری معاون‌ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور با اصحاب رسانه برگزار شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)، مهرداد عظیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال گذشته ۹۹ درصد برنامه های پیش بینی شده این سازمان محقق شده است، گفت : یکی از مهمترین این برنامه ها، تصویب اساسنامه‌سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور بود که از بدو تاسیس این سازمان در سال ۱۳۵۹ تاکنون این مسئله صورت نگرفته بود.

وی تصویب این اساسنامه را اتفاقی اساسی برای تسهیل در اجرای وظایف این سازمان و البته به منظور توسعه مهارت ها و ترویج مهارت محوری در جامعه دانست و گفت: سنجش مهارت، تدوین استانداردهای آموزش و ارائه مهارت های فنی و نرم از طریق مراکز دولتی و خصوصی از دیگر ماموریت های پر اهمیت این سازمان است که با تلاش همه همکاران به نحو مطلوبی پیگیری شد.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ مهارت آموزی یکی دیگر از ماموریت های مهم این‌ سازمان است، گفت: امسال نیز بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب این مهم در بین دانش آموزان، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با جدیت پیگیری می‌شود.

برگزاری ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار دوره آموزش فنی وحرفه‌ای در سال گذشته

عظیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۵۷ مرکز دولتی این سازمان در کشور فعالیت می‌کنند که بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ کارگاه آموزشی در این مراکز فعالند.

وی افزود: همچنین به همت این سازمان در سال گذشته ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار نفر دوره انجام شد که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد رشد را شاهد بودیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha