کد خبر: 40-نفر-در-مرکز-تکمیل-درمان-دانشگاه-علوم-پ
۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۳۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر محسن ذاکریان با اشاره به اینکه مرکز تکمیل درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با امکانات رفاهی مناسب و تیم درمانی حرفه ای به بیماران کرونایی ارائه خدمت می کند، خاطر نشان کرد: بیمارانی که امکان قرنطینه شدن در منزل خود را ندارند و به دلیل حضور بیمار دیابتی و یا بیماران خاص در خانواده با تایید پزشک نیاز به قرنطینه دارند در این محل ادامه درمان خود را طی می کنند.

وی ادامه داد: علاوه براین بیماران بیمارستانها که روند درمان آنها رو به بهبودی است نیز با تایید پزشک در این مرکز ادامه درمان خود را طی می کنند تا ضمن کاهش بار بیمارستانها ، تیم درمان مشغول ارائه خدمت به بیماران بدحال شوند.

دکتر ذاکریان با بیان اینکه پزشک و پرستار در این مرکز حضور دارند و تمام خدمات بیمارستانی را در مرکزی مجهز به بیماران ارائه می کنند، گفت: بیماران باید با تایید پزشک مربوطه برای گذراندن دوران نقاهت بیماری به این مرکز مراجعه کنند و هر فردی بدون هماهنگی با تیم درمان امکان حضور در این مرکز را ندارد.

وی اظهار کرد: تمام خدمات رفاهی برای این بیماران در نظر گرفته شده است و ضمن حفظ کرامت بیماران ، خدمات به آنها ارائه می شود تا با بهبودی کامل بتوانند روند عادی زندگی خود را داشته باشند و نگران ابتلای افراد خانواده خود به این بیماری نباشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha