کد خبر: آمادگی-مجلس-برای-کمک-به-تامین-امکانات-آ
۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۳۱
آمادگی مجلس  برای کمک به تامین امکانات آموزشی دانش‌آموزان نیازمند

به گزارش گروه  اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حسین امینی با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت‌ها برای ارائه آموزش مجازی به  دانش‌آموزان در شرایط همه‌گیری کرونا افزود: طبق آخرین اعلام آموزش و پرورش، قرار بر این است که در استان‌های با وضعیت قرمز، آموزش و تحصیل دانش‌آموزان به صورت مجازی انجام شود که برای موفقیت در این امر، نیازمند ارتقای زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هستیم.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از دانش‌آموزان کشور در مناطق محروم یا نقاط دورافتاده سکونت دارند، ادامه داد: سال گذشته با تعطیلی مدارس و راه‌اندازی سامانه شاد در آموزش و پرورش، شاهد بودیم که تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان از چرخه تحصیل فاصله گرفتند که این مساله باید در سال جدید تحصیلی مرتفع شود.

امینی تاکید کرد: باید تلاش کنیم نیازها و ملزومات لازم برای تحصیل اقشار ضعیف و مددجویان را فراهم کنیم و امروز تامین تبلت و اینترنت برای آموزش مجازی از مهمترین امکانات است.

نماینده مردم چناران و طرقبه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح کمیته امداد برای تامین ۵۰ هزار تبلت برای دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری نهادها، مردم نیکوکار و دستگاه‌های دولتی تا پیش از آغاز سال تحصیلی، تهیه امکانات آموزش مجازی برای دانش‌آموزان محروم فراهم شود تا شاهد تحقق عدالت آموزش در مناط مختلف کشور باشیم.

امینی از آمادگی مجلس شورای اسلامی برای همکاری با کمیته امداد در کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند خبر داد و افزود: در کمیسیون آموزش مجلس نگاه ویژه‌ای به بحث آموزش و تحصیل مددجویان و اقشار نیازمند وجود دارد و کمک و همکاری لازم برای بهبود شرایط تحصیلی این عزیزان را انجام خواهیم داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha