کد خبر: احتکار-تجهیزات-گرمایشی-در-اصفهان
۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۳
احتکار تجهیزات گرمایشی در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در اصفهان،سرهنگ محمدرضا هاشمی فر گفت: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار تعداد زیادی لوازم و تجهیزات گرمایشی در یک منزل مسکونی در شهر اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از منزل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات یک هزار و 300 دستگاه پکیج و 100 دستگاه پره آلومینیومی کشف شد.

سرهنگ هاشمی فر با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، مالک اصلی این کالاها، آنها را از مدت ها قبل در این مکان دپو کرده تا در موعد مقرر به قیمت بالاتر به فروش برساند، گفت: با محرز شدن احتکار این اقلام توسط فرد مذکور منزل وی با حکم مقام قضائی پلمب شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، ارزش کالاهای مکشوفه در این عملیات را براساس ارزیابی های به عمل آمده توسط کارشناسان مربوطه 17 میلیارد و 510 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه مالک اصلی کالاها به همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha