کد خبر: احداث-ترمينال-جديد-فرودگاه-تبريز-يکی-ا
۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۸:۵۶
احداث ترمينال جديد فرودگاه تبريز يکی از اولويت‌های شرکت فرودگاه‌ها است

معاون عمليات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها گفت: احداث ترمينال جديد فرودگاه تبريز يکی از مهم‌ترين پروژه‌هاي حال حاضر فرودگاه‌های کشور است.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مصطفی صفایی از بخش های مختلف فرودگاه تبریز شامل ترمینال ها، باند بتنی، آشیانه شرکت هواپیمایی آتا و زمین ورزشی فرودگاه تبریز بازدید کرد و مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی نیز توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده ارائه کرد.

حضور در جلسه شورای اداری فرودگاههای استان آذربایجان شرقی از دیگر برنامه های معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در فرودگاه تبریز بود.

مصطفی صفایی در این نشست گفت: مجموعه مدیران و پرسنل فرودگاه تبریز جزء پرکارترین نیروهای فرودگاه های کشور هستند که پیشرفت های اخیر این فرودگاه بویژه در حوزه افزایش مسیرهای پروازی تائیدی بر این ادعاست.

وی با اشاره به پروژه های مهم شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در سال جاری گفت: با وجود کاهش درآمدهای شرکت فرودگاهها که به دلیل همه گیری ویروس کرونا به صنعت هوانوردی در سراسر جهان و از جمله کشور ما وارد شد، موفق شدیم در سال ۱۳۹۹ بیش از ۹۰ درصد پروژه های تعریف شده عمرانی در شرکت فرودگاهها را به سرانجام برسانیم که تلاش می کنیم همین روند مثبت را در ماه های باقی مانده سال جاری ادامه دهیم.

صفایی در خصوص پروژه مهم ساخت ترمینال جدید فرودگاه تبریز نیز گفت: در کنار پروژه هایی مانند بهسازی باند فرودگاه مهرآباد، ساخت ترمینال جدید فرودگاه تبریز یکی از مهم ترین پروژه های حال حاضر فرودگاههای کشور است که با توجه به مصوبه اخیر هیات مدیره شرکت و اتفاق نظر ایشان مبنی بر اهمیت بسیار بالای این پروژه، در آینده ای نزدیک شاهد اجرای این پروژه خواهیم بود.

گفتنی است؛ در ابتدای این نشست رامین آذری مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی گزارشی از روند اقدامات فرودگاه تبریز در بخش های مختلف ارائه داد و گفت: در حال حاضر تنوع و همچنین تعداد مسیرهای پروازی فرودگاه تبریز در تاریخ این فرودگاه بی سابقه بوده است بطوریکه در بسیاری از شاخص های آماری، حتی شاهد افزایشی چشم گیر نسبت به قبل از همه گیری ویروس کرونا هستیم.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه‌های آذربایجان شرقی؛ احمد ایزدبین مديرکل حوزه مدير عامل، روابط عمومی و پاسخگویی به شکايات شرکت فرودگاه‌ها نیز در این سفر، معاون عملیات فرودگاهی را همراهی می کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha