کد خبر: اختصاص-یک-میلیارد-و-٣٠٠-میلیون-تومان-به
۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۱۷
اختصاص یک میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان به بهسازی ٦ مدرسه منطقه ٧

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  شهر، سمیه حاجوی شهردار منطقه۷ در این مراسم با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا، طرح استقبال از مهر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا به نحو ویژه ای برگزار می شود، گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی در ۳۵ مدرسه ابتدایی (دوره اول) اهدای ماسک، ضدعفونی مدرسه از قبیل فضای کلاس ها، حیاط و سرویس های بهداشتی، بازپیرایی فضای بیرونی و احیای فضای سبز بیرونی و درونی مدارس انجام شد.

او افزود: در این طرح تلاش کردیم با برنامه ریزی و تعامل با آموزش و پرورش به نیازهای واقعی مدارس و دانش آموزان در قالب حوزه های مختلف اجرایی رسیدگی کنیم.

شهردار منطقه ۷ یادآور شد: بر همین اساس، شهرداری این منطقه،معادل یک میلیارد و سیصد میلیون تومان در ۶ مدرسه فعالیت عمرانی داشت. همچنین،ساخت زمین گلبال، مناسب سازی داخل مدرسه، کف پوش، شیرآلات چشمی برای مدرسه خزائلی تهیه شد.

حاجوی در ادامه با اشاره به ارائه خدمات شهرداری به مدارس در قالب طرح استقبال از مهر عنوان کرد: ایجاد فضای توام با شور و نشاط در مدارس از جمله سیاست های شهرداری تهران است.

او افزود: درمدارس منتخب این منطقه فعالیت های عمرانی از جمله تعمیر سرویس های بهداشتی، رنگ آمیزی، ایزوگام، روکش آسفالت و مرمت ساختمان مدارس، طبق برنامه زمان بندی اجرا شد.

آیین بازگشایی مدارس در مجتمع نابینایان شهید خزائلی، با حضور سمیه حاجوی، شهردار منطقه ۷ و جمعی از مدیران شهری و آموزش و پرورش برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha