کد خبر: اشتغال-۱۰۰-زن-خانه‌دار-با-تلاش-یک-کارآ
۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۶
اشتغال ۱۰۰ زن خانه‌دار با تلاش یک کارآفرین

کارآفرین برتر شهرستان رباط‌کریم در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما، درباره تلاش‌های خود برای ایجاد اشتغال بانوان بی‌سرپرست و بد سرپرست توضیحاتی داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شبکه پنج سیما، لیلا افزوده در برنامه "سلام تهران" با نمایش نمونه‌کارهای خود در زمینه تولیدات حجاب از جمله انواع روسری، ساق دست، مقنعه، چادر و همچنین منگوله‌هایی که در روسری، شال، پرده، مبل و کوسن مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: نزدیک به یک سال است که نخ محصولات را تهیه می‌کنم و به بانوان می‌دهم تا در منزل کار کنند.

وی با بیان اینکه کار خود را با ۱۰ میلیون تومان شروع کردم و به مرور گسترش پیدا کرد، افزود: هم اکنون حدود ۱۰۰ نفر از اسلامشهر، پرند و رباط‌کریم با من همکاری دارند.

افزوده که ساکن رباط‌کریم است، سختی را از بدیهیات آغاز هر کاری دانست و از امام‌ جمعه رباط ‌کریم و کسانی که او را حمایت کردند، تشکر کرد.

وی با اشاره به فروش عمده و حزئی تولیدات خود، تصریح کرد: اگر مسئولین حمایت کنند، کارم در تولید محصولات حجاب و منگوله گسترش می‌یابد. از این طریق می‌توانیم در اقتصاد کشور هم سهیم باشیم.

این کارآفرین در پاسخ به اینکه چگونه نیروهای خود را گرد هم‌ آوردید، بیان کرد: در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کردم، از طرفی هر کدام از آنها کسب‌وکار مرا به دیگری معرفی می‌کرد، به این ترتیب تعداد آنها زیاد شد.

وی موفقیت خود را مدیون دعای زنانی دانست که بدسرپرست یا بی‌سرپرست هستند و این کار برایشان منبع درآمدی مهم به شمار می‌آید.

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی با اجرای مصطفی امامی، صدیقه مرادی، فریبا باقری، حافظ کاظم‌زاده، افشین عبداللهیان و علی مرادخانی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha