کد خبر: امدادرسانی-به-6-هزار-و-565-نفر-در-حوادث-48-ساع
۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۰۴
امدادرسانی به 6 هزار و 565 نفر در حوادث 48 ساعت گذشته

مهدی ولی پور رييس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری سلامت با اشاره به گزارش ٤٨ ساعته خدمات امداد و نجات هلال احمر در حوادث جوی (تا ساعت ٨ صبح امروز) اظهار کرد: 20 استان متاثر از حوادث جوی 48 ساعته گذشته بوده اند.

وی افزود: سازمان امداد و نجات هلال احمر در 48 ساعت گذشته در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، فارس، قزوین، قم، گلستان، گیلان ،لرستان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد اقداماتی انجام داده است.

رييس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر به مناطق امدادرسانی شده اشاره کرد و گفت: در ٨٠ محور کوهستانی و ٥ شهر به 6 هزار و 565 نفر خدمات امدادرسانی ارائه شده است.

ولی پور ادامه داد: همچنین به 2هزار و 322 نفر اسکان اضطراری داده شده و ٢٥ نفر هم به مناطق امن منتقل شدند. در طی 48 ساعت گذشته نیز 10 نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

وی تصریح کرد: ١٦٧تیم متشکل از 5٥٢ نفر در طی 48 ساعت گذشته اقداماتی در استان هایی که تحت تاثیر بارش برف، کولاک، باران و طوفان قرار گرفته بودند، انجام دادند.

رييس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر بیان کرد: در این مدت  2 هزار و 69 تخته پتو،  831 بسته غذایی، ٢٠٢بطری آب معدنی، ١١٩ قوطی کنسروجات و ١١٢بسته بیسکوییت به مردم ارائه شد.

خبرنگار: مینا افسریان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha