سرلشکر جعفری در همایش فرماندهان نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امروز اهمیت موضوع امنیت بیش از گذشته شده است گفت: اخیرا برخی کشورها مثل آل‌سعود دشمنی خود با ما را آشکار کرده است و هزینه‌های زیادی برای ناامن کردن ایران صورت می‌دهند.

به گزارش  خبرگزاری سلامت به نقل از سپاه نیوز؛سردار سرلشکر محمدعلی جعفری صبح امروز در گردهمایی فرماندهان نیروی دریایی سپاه در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: با گرامیداشت شهدای 8 سال دفاع مقدس و تمامی آنهایی که بعد از جنگ جان خود را تقدیم اسلام کردند، خدا را شکر می‌کنیم که در مقطعی از زمان زندگی می‌کنیم که سایه ولایت بالای سر ما قرار دارد.

وی بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و از همه بالاتر پاسدار این نظام و انقلاب هستیم، امیدواریم خدای متعال توفیق ویژه‌ای به ما بدهد تا بتوانیم پاسدار خوبی برای اسلام عزیز باشیم و از سردار فدوی بابت برگزاری این همایش تشکر می‌کنیم.

وی با درود بر روح امام راحل، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: اهمیت موضوع امنیت که کار اصلی سپاه و کار شما در خلیج فارس و مرزهای جنوبی کشورمان است امروز بیش ا‌ز گذشته نمود پیدا کرده است.

وی افزود: این درحالی است که در اکثر کشورهای منطقه ناامنی رواج دارد و دشمنان همه تلاش خود را برای مقابله با نظام و ناامن سازی ایران بکار بستند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: اخیرا برخی کشورها مثل آل‌سعود دشمنی خود با ما را آشکار کرده است و هزینه‌های زیادی برای ناامن کردن ایران صورت می‌دهند اما با تلاش نیروی‌های سپاه و بسیج و سایر دستگاه، امنیت کامل در کشور برقرار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha