کد خبر: امیدواری-پزشکان-آمریکایی-به-بایدن-در-ک
۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۱۹
امیدواری پزشکان آمریکایی به بایدن در کنترل کرونا!
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Insider، پزشکان می‌گویند آن‌ها امیدوار هستند که بایدن می‌تواند بهتر همه گیری را کنترل کند، اما ناامید هستند که با توجه بیماری همه گیر او با تفاوتی چشمگیر پیروز نشده است. همه آن‌ها امیدوار بودند که بایدن با استفاده از علم به کروناویروس که برای ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی استرس زا نیست برخورد کند. اما برخی دلسرد شده‌اند که عملکرد نامناسب COVID-19 در کشور، رای دهندگان بیشتری را به رأی دادن به بایدن نسبت به رئیس جمهور ترامپ سوق نداده است. پزشکان به اینسایدر گفتند که با توجه به عملکرد نامناسب دولت ترامپ در مورد بیماری همه گیر COVID-19 که منجر به تقریبا 227،000 مرگ شده است، جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده با پیروزی چشمگیر پیروز نشد. گرچه نمی‌توان گفت که رئیس جمهور منتخب بایدن از همان ابتدا پاسخ کشور به کروناویروس را انجام می‌داد، اما مجلات پزشکی و گروه‌های پزشکی هنجارهای غیرحزبی خود را شکسته‌اند تا از بایدن و معاون منتخب رئیس جمهور کامالا هریس، که برای گوش دادن به دانشمندان در مبارزات انتخاباتی خود قول داده است، حمایت کنند. روز جمعه، پس از تصمیم میز کار HQ و Insider پیش بینی کرد که بایدن و هریس در انتخابات پیروز شوند، پزشکان به اینسایدر گفتند که آن‌ها احساس دلسوزی می‌کنند و با ورود به سال دوم همه گیری، امیدهای بیشتری به ایالات متحده دارند. اما آن‌ها همچنین در حال انجام انتخابات ظاهراً نزدیک بودند، حتی در حالی که بسیاری از محققان بهداشت عمومی ترامپ را به عنوان یکی از دلایل اساسی تلفات ایالات متحده در مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته شناسایی کرده‌اند.

بسیاری از نظرسنجی‌ها، اوضاع را برای بایدن نشان می‌دهد که بخشی از آن ناشی از برخورد با همه گیری توسط ترامپ است!

پیش بینی می‌شد که شمارش آرا presidential امسال برای انتخابات ریاست جمهوری با توجه به تعداد بی‌سابقه آرا-نامه‌های پستی، روندی طولانی و دراز مدت داشته باشد. پاناگیس گالیاتساتوس، MD، پزشک ریوی در مرکز پزشکی Johns Hopkins Bayview، به اینسایدر گفت: آیا من از این میزان نزدیکی و رقابت تنگاتنگ متعجب شدم؟ خیر. آیا من ناامید شده‌ام؟ بله "من امیدوارم که ، خواه جمهوری خواه باشید و خواه نباشید، قطعاً مواردی وجود دارد که همه ما را متحد می‌کند. ما نمی‌خواهیم زندگی آمریکایی‌ها از بین برود و ما زندگی‌های زیادی را از دست داده ایم. دانستن این یک لکه ننگی است در مورد رهبری یک شخص، امیدوارم که همین برای اتحاد کافی باشد.

امید زیادی نسبت به بایدن وجود دارد!

فهمی فرح، پزشک قلب و عروق در Baylor Scott & White در فورت ورث، تگزاس به اینسایدر گفت که دشوار است بگوید که آیا یک دولت جدید واقعاً می‌تواند روند مبارزه ایالات متحده با همه‌گیری را تغییر دهد. بایدن و بیماری همه گیر فرح گفت: روش کنترل همه گیری توسط دولت فعلی ضعیف بود. این می‌توانست جان بسیاری را نجات دهد و برای کارکنان مراقب‌های بهداشتی خط مقدم فشار روانی داشته باشد. ما با جو بایدن تجربه‌هایی داریم زیرا او قبلا معاون رئیس جمهور بود، اما ما با چیزی از این درجه که تمام جهان را تحت تأثیر قرار داد، برخورد نکردیم. فرح گفت COVID-19 چیزی کاملاً متفاوت است که جهان را غافلگیر کرد، خصوصاً در آغاز کار، به عنوان مثال ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی را بدون تجهیزات محافظتی رها کرد. نمی‌دانم آیا می‌توان آن قسمت را به طور دیگری اداره کرد، من نمی‌دانم. من می‌خواهم بگویم بله. امیدوارم چنین باشد. از طرف دیگر، گالیاتساتوس خوش بین است. وی به اینسایدر گفت: من امیدوارم. من واقعاً هستم. امید او این است که پیام‌های بایدن به تنهایی باعث تحول در سازماندهی کشور برای کنترل ویروس و حمایت از کارکنان بهداشت و درمان شود. وی گفت: من فکر می‌کنم ما بتوانیم به آن مبنا برگردیم. من فکر می‌کنم این موضوع از همان ابتدا با رئیس جمهور ایالات متحده آغاز می‌شود.

آنچه پزشکان انتظار دارند از بایدن در سال دوم همه گیری مشاهده کنند

در 21 ژانویه 2021، یک روز پس از مشخص شدن رئیس جمهور منتخب بایدن، دقیقاً یک سال از تأیید اولین مورد COVID-19 توسط ایالات متحده می‌گذرد. اتفاق نظر در بین متخصصان بهداشت عمومی این است که بیماری همه‌گیر تا زمانی که واکسنی به طور گسترده در دسترس عموم قرار نگیرد، وجود خواهد داشت، که احتمالاً این موضوع در اوایل سال 2021 نخواهد بود. دکتر Jan K. Carney MD، رئیس دانشکده بهداشت عمومی و بهداشت در دانشگاه ورمونت، به Insider گفت که انتظار دارد پیام‌های قوی و نظارت دقیق‌تری بر همه موارد، از واکسن‌ها گرفته تا پیشگیری از عفونت داشته باشد. کارنی گفت: ما شاهد حمایت از علم و بهداشت عمومی خواهیم بود. من فکر می‌کنم که ما با توجه و استفاده دقیق از بهترین علمی که وجود دارد، پیشرفتی بزرگ خواهیم دید. پیام‌های ثابت‌تری در مورد اینکه مردم چه قدم‌هایی می‌توانند برای محافظت از خود و خانواده‌شان بردارند، وجود خواهد داشت. شاید مهم‌تر از آن، کارنی انتظار دارد که بایدن در حال آماده شدن برای امر اجتناب ناپذیری یعنی، یک بیماری همه گیر دیگر است. فکر کردن در مورد سطح کلی آمادگی و قدرت سیستم بهداشت عمومی در اواسط بیماری همه گیر چالش برانگیز است، اما به نظر می رسد واضح است که باید هر دو را تقویت کنیم.  

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha