کد خبر: انتشار-اوّلین-کتاب-دانش-آموز-پایه-اوّل
۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۴۰
انتشار اوّلین کتاب دانش آموز پایه اوّل گلستانی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، ملیکا جهانشاهی دانش آموز پایه اوّل دبستان شاهد گرگان، اوّلین کتاب داستان خود را  با عنوان " اگر او بیاید" منتشر کرد.

کلاس اول دنیای عجیبی دارد. واژه ها در کلاس اول بسیار مقدّس اند؛ چه غلط نوشته شوند چه غلط خوانده شوند. دربحبوحه ی آموزش مجازی و باید ها و نباید های حضوری و غیر حضوری بودن کلاس اوّل، در نیمه راه سواد آموزی و با تعداد محدودی از حروف و صداها و درست زمانی که دوّمین دوره آموزش حضوری بهمن ماه آغاز شد، ملیکای کوچک دست به قلم شد تا آنچه در ذهن داشت را به عنوان تکلیف آخر هفته بنویسد و اینچنین در محدودیت های تدریس مجازی داستان "اگر او بیاید" ثبت شد تا نشانه ای از اشتیاق به خواندن و نوشتن در کودکان این سرزمین نمود یابد.

ملیکا در مصاحبه با استودیو همکلاسی گفت: به خاطر قدردانی از زحمات معلّمم خانم ماریه شهسوراری این کتاب را به او تقدیم کرده ام، آرزوی من دیدن صورت معلم عزیزم بدون ماسک و شیلد است، تنها چشم های مهربان معلّمم را دیده ام، می خواهم کرونا تمام شود تا  بتوانم او را در آغوش گرفته و از او قدر دانی کنم، ای کاش زودتر کرونا تمام شود تا بتوانیم بدون ماسک به مدرسه برویم و با دوستانمان بازی کنیم.

شایان ذکر است که کتاب داستان " اگر  او بیاید"   برای گروه سنی ب در قطع خشتی در 12 صفحه نوشته شده و دانش آموزان پایه اوّل که تا حرف « خ» خوانده اند می توانند این داستان را مطالعه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha