کد خبر: انقلاب-آسفالت-در-گذرگاه-عدالت-و-تعال
۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۲
«انقلاب آسفالت» در گذرگاه عدالت و تعالی کاشان

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری کاشان،حسن بخشنده امنیه، رشد و توسعه همه جانبه شهر را مستلزم سیاست‌ها و برنامه‌ها در سطوح مختلف دانست و گفت: مدیریت شهری علاوه بر تقویت و توسعه زیرساخت‌ها، باید در خصوص پاسخ به نیازها و مطالبات مستمر و جاری شهروندان نیز دغدغه‌مند باشد.

وی، اجرای آسفالت را یکی از شناخته‌ شده‌ترین و در عین حال مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها عنوان کرد و گفت: کیفیت معابر شهری باید در شأن شهروندانش باشد؛ شهروندانی که به عنوان صاحبان حقیقی شهر تنها نقطه اتکای شهرداری در تأمین منابع و هزینه‌ها به شمار می‌آیند.

شهردار کاشان، با تأکید بر اجرای آسفالت در مناطق و نواحی مختلف بر اساس نیازها و مطالبات شهروندان بیان کرد: تسهیل در زمینه تردد شهروندان، ایمن‌سازی فرآیند عبور و مرور، افزایش رضایت عمومی و...مواردی است که می‌توان با بهسازی، آسفالت و توسعه معابر به آن دست یافت.

بخشنده امنیه، با اشاره به  اجرای آسفالت در نقاط مختلف شهر طی هفته‌های اخیر گفت: در کنار اجرای آسفالت پروژه‌های شاخصی مانند محور امیرکبیر و زیرگذر، توجه به نیاز شهروندان در نقاط کم برخوداری مانند معابر فرعی کوی حسین‌پور، راوند و..نشانگر عزم مدیریت شهری برای توسعه این حوزه خدمت‌رسانی به صورت متوازن و عدالت‌محور است.

وی، نگرش عادلانه را یک اصل در دوره کنونی شهرداری ذکر و عنوان کرد: نباید شهروندی به واسطه زندگی در محله یا ناحیه‌ای تحت عنوان «کم برخوردار»، از منابع و خدمات شایسته خود محروم بماند.

سکاندار مدیریت شهری تصریح کرد: با اصلاح سیاست‌ها و هدایت صحیح برنامه‌ها باید فاصله موجود در نقاط مختلف شهر را برداشت و توسعه کاشان از مسیر عدالت و تعالی را محقق ساخت.

بخشنده امنیه با بیان اینکه باید فهرست معابر نیازمند آسفالت در هر ناحیه و منطقه تعیین شده و به صورت به‌هنگام و جهادی نسبت به رفع نیازهای شهروندان اقدام صورت گیرد تأکید کرد: در این میان نقش سامانه 137 و مناطق بسیار پررنگ بوده و بایستی تعامل جدی‌تری در این زمینه صورت گیرد.

وی، توسعه معابر بر مبنای کار کارشناسی و تخصصی را نیز به عنوان یکی از رویکردهای مدنظر در این دوره مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: افزایش دسترسی به مسیرهای مهم شهر یکی از زمینه‌هایی است که می‌تواند ترافیک را تا حد قابل توجهی کنترل و مدیریت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha