کد خبر: اهدای-مدال-نقره-مسابقات-پارالمپیک-2016-ری
۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۴۲

مدال نقره تیم ملی فوتبال نابینایان ایران در مسابقات پارالمپیک 2016 ریو به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت  مراسم تقدیر از ورزشکاران این تیم با حضور جمعی از مسئولان ورزشی استان و مدیران آستان قدس رضوی در دفتر ارتباطات مردمی این آستان مقدس برگزار شد.
حسین رجب¬پور؛ کاپیتان تیم ملی نابینایان در مسابقات پارالمپیک 2016 در این مراسم گفت: امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من است، چرا که توفیق پیدا کردم به عهدی که با امام رضا(ع) بسته بودم، وفا کنم و مدال نقره‌ای را که به مدد خود آقا در مسابقات کسب کردم، به موزه این آستان کبریایی تقدیم کنم.  


وی ضمن تشکر از مسئولان آستان قدس رضوی ابراز کرد: موفقیتی که تیم ملی نابینایان در مسابقات پارالمپیک کسب کرد، چیزی جز لطف خدا و کمک اهل بیت(ع) به خصوص حضرت رضا(ع) نبود و امیدوارم که خیر و برکت این اهدای مدال شامل حال همه ورزشکاران کشور شود.
میثم شجاعیان؛ دروازه‌بان این تیم نیز در این مراسم گفت: اعضای تیم ما قبل از ورود به میدان بازی بر پرچم مقدس بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) بوسه زدند و نذر کردند اگر در این مسابقات مقامی کسب کردند، مدال آن را به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کنند.


وی افزود: در تمام طول مسابقات دست یاری و مدد حضرت رضا(ع) را حس می‌کردیم و خوشبختانه شرایطی فراهم شد که بتوانیم با تجربه کمی که داشتیم در این دوره از مسابقات مقام نائب قهرمانی جهان را کسب کنیم و این بزرگترین افتخار برای ماست.  


احمدرضا شاه حسینی یکی از بازیکنان این تیم نیز با بیان اینکه امروز یکی از بهترین و خاطره‌انگیزترین روزهای زندگی من است، اظهار کرد: امروز که مدال این مسابقات را به آستان مقدس حضرت رضا(ع) تقدیم کردم، از این امام مهربان خواستم که این هدیه ناچیز را از ما بپذیرد و به همه ورزشکاران ما روحیه پهلوانی و قهرمانی عطا کند.  


در این مراسم هدایایی متبرک از سوی آستان قدس رضوی به این ورزشکاران قهرمان اهدا شد و در پایان نیز این ورزشکاران میهمان سفره با کرامت رضوی شدند.
لازم به یادآوری است؛ تیم ملی فوتبال نابینایان ایران در مسابقات پارالمپیک که در شهر ریوی برزیل برگزار شد، با کسب مدال نقره مقام نائب قهرمانی جهان را از آن خود کرد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha