کد خبر: با-تلاش-نجاتگران-هلال-احمر؛-پیرزن-۶۵-سا
۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۴

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛ علی پهلوان از عملیات امداد و نجات هوایی در منطقه اندیکا برای انتقال پیرزن 65 ساله به بیمارستان خبر داد و گفت: بنا به گزارش مرکز هدایت عملیات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مبنی بر سقوط فرد 65 ساله در مناطق صعب العبور شهرستان اندیکا و درخواست همکاری جهت اعزام تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر، بالگرد جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شد.

وی اظهار داشت: در این حادثه پیرزن ۶۵ ساله به دلیل سقوط از ارتفاع دچار  آسیب شدید ازناحیه کمر شده و نیازمند انتقال فوری به مرکز درمانی بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه این حادثه در ارتفاعات صعب العبور اندیکا و در حوالی روستای امام زاده داوود رخ داد بود، گفت:به دلیل صعب العبور بودن منطقه حادثه، بعد مسافت و نوع آسیب دیدگی مصدوم، تنها راه انتقال سریع مصدوم به وسیله بالگرد بود که پس از اخذ مجوز پرواز، در ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه انجام شد.

لازم به ذکر است، مصدوم پس از انتقال با بالگرد به شهرستان مسجدسلیمان در ساعت۲۰:۱۸توسط عوامل فوریتهای پزشکی ۱۱۵ به بیمارستان این شهرستان اعزام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha