کد خبر: برپایی-مراکز-نقاهتگاهی-برای-یاری-مداف
۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۳۹
برپایی مراکز نقاهتگاهی برای یاری مدافعان سلامت و بیماران مبتلا به کرونا

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، دکتر علی خدادادی در این نشست ضمن خیر مقدم به رئیس سازمان داوطلبان ، بر ضرورت برپایی سریع مراکز نقاهتگاه توسط جمعیت هلال احمر استان با توجه به درخواست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و همچنین مصوبه روز گذشته ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در ادامه این نشست نیز معاونت بهداشت درمان و توانبخشی این جمعیت را مأمور به برپایی مرکز نقاهتگاهی در محل بیمارستان قدیم آیت الله طالقانی اهواز و اعلام نیازهای در این راستا کرد و از دو معاونت داوطلبان و جوانان نیز خواست نسبت به تامین اعضای داوطلب ارائه دهنده خدمت در این مرکز اقدام کنند.

دکتر نصیری نیز در این نشست با اشاره به شدت همه گیری ویروس کرونا در استان خوزستان، با بیان اینکه موج ابتلا در این استان سبب شده تا این استان در حالت قرمز قرار گیرد، افزود:هدف از سفر به خوزستان پشتیبانی از راه اندازی مراکز نقاهتگاهی و مشارکت در تجهیز این مراکز و آغاز ارائه خدمت به مردم شریف این استان است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمرعنوان کرد: باید تلاش شود با عنایت به پتانسیل‌های موجود در جمعیت هلال احمر استان خوزستان، در اسرع وقت نسبت به راه اندازی و فعالیت مراکز نقاهتگاهی جمعیت هلال احمر اقدام شود.

وی همچنین از آمادگی کامل سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور جهت تامین نیازهای جمعیت هلال احمر خوزستان به منظور تسریع در برپایی نقاهتگاه ها و پذیرش بیماران ارجاعی از سوی بیمارستانها خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha