کد خبر: تحصیل-4800-دانشجو-در-دانشگاه-علوم-پزشکی-آذ
۲۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۱۲
تحصیل 4800 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی

کامران دهقان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری سلامت در آذربایجان غربی ، افزود: در این دانشگاه، بیش از 375 نفر عضو هیات علمی در6 دانشکده پزشکی، دندانپزشکی ،داروسازی، بهداشت، پیراپزشکی و پرستاری و مامایی و همچنین واحد پردیس و بین الملل دانشگاه در حال ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان هست.

 وی بر ادامه تحصیل در بستر فضای مجازی در شرایط کرونایی، همزمان با سراسرکشور، در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، ادامه داد: دانشجویان این دانشگاه، آموزش های مجازی را از مبادی که فراهم شده استفاده می کنند و  اساتید و ما در حوزه آموزش دانشگاه با دغدغه انتقال آموزش صحیح و با بهترین کیفیت بشکل مجازی در اختیار آنها قرار داده می شود.

 معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بیان داشت: با توجه به شرایط بحران کرونا، یکی از مهمترین اولویت ها در راستای توسعه آموزش مجازی و آزمون مجازی است. آموزش مجازی از ماه ها پیش شروع شده ولی در حال حاضر با نظم بیشتر و منسجم تر در حال انجام است و قطعاً در ماه‌های آتی این آموزش با کیفیت بهتر ارائه می‌شود.

دهقان افزود: شرایط آتی بحران کرونا قابل پیش‌بینی نیست لذا در نظر داریم آموزش های مجازی را توسعه دهیم. حتی با وضعیت عادی شدن هم حداقل حضور را برای دانشجویان ایجاد کنیم.

 وی دانشگاه را یکی از بزرگترین عرصه های یادگیری و مهم برای هردانشجو و جوان ایرانی عنوان کرده و اظهار داشت: به دانشجویان توصیه شده فقط به کوریکولوم های آموزشی اکتفا نکنند و از تمامی امکانات علمی و و کتابخانه ها و اساتید دانشگاه و همچنین از ظرفیت همکلاسی های خود به بهترین نحو ممکن بهره بگیرید.

وی همچنین گفت: گروه های مختلفی از همه امکانات تشکیل شده و استفاده خواهیم کرد که در فرصت های مناسب و مقتضی هم برای رفع اشکال امکان کلاسهای آنلاین را بتوانیم فراهم نماییم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha