کد خبر: تداوم-اجرای-برخی-از-محدودیت-هاو-ممنوعی
۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵
تداوم اجرای برخی از محدودیت هاو ممنوعیت های کرونایی در استان قم

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران استان قم در سالن کرامت استانداری بر ضرورت رعايت پروتكل هاي بهداشتي در اماكن عمومي تاکید کرد

استاندار قم با تاکید بر نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات قم خواستار معرفي افراد متخلف به هیات تخلفات شد و افزود: دستگاه‌های اجرایی حق ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک را ندارند.

سرمست با اشاره به رعايت ۹۴ درصدي پرتكل هاي بهداشتي در ادارات قم خاطرنشان كرد: اين آمار براي اصناف مطلوب است، اما از دستگاه هاي دولتي انتظار رعايت صد درصدي پروتكل ها را داريم.

وي در ادامه با اشاره به محدودیت های پیشنهادی دانشگاه علوم پزشکی قم برای هفته آینده اظهار كرد: بعد از موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا، اين محدوديت ها ابلاغ خواهد شد.

استاندار قم عنوان کرد: بوستانها و پارک های شهری از هفته آینده می توانند طبق روال سابق به فعالیت خود ادامه دهند. وی همچنین با اشاره به اجرای موفق طرح رفع حادثه و تعویض شیرآلات رینگ غربی آبرسانی قم گفت: این طرح نشان داد که اقناع افکار عمومی تا چه میزان در پیشبرد برنامه ها موثر است.

در پايان این جلسه از خانواده شهدای مدافع سلامت فاطمه فیروزی، اعظم نجفی فرد و طاهره اسماعیلی با اهدای لوحی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha