کد خبر: جمهوری-اسلامی-ایران-در-آزمایش-جهانی-شی
۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۳
جمهوری اسلامی ایران در آزمایش جهانی شیوع ویروس کرونا سربلند شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، دکتر سید محمد حسین بحرینی در نشست با نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمات کیفی نیروهای بسیجی در حوزه های بسیج جامعه پزشکی و دانشجویی نقش موثری در مدیریت و کنترل کرونا داشت خاطر نشان کرد: برگزاری اردوهای جهادی با محوریت بسیج دانشجویی از دیگر خدمات موثر در راستای توسعه خدمات سلامت در مناطق کم برخوردار انجام می شود و مسئولان دانشگاه نیز با تمام توان از این برنامه ها حمایت می کند.

جمهوری اسلامی ایران در آزمایش جهانی شیوع ویروس کرونا سربلند شد

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران علی رغم تمامی فشارها و تحریم ها در آزمایش جهانی شیوع ویروس کرونا سربلند و پیروز شد اظهار کرد: این در حالی است که کشورهای مدعی حقوق بشر در کنترل و مدیریت این بیماری دچار استیصال و رسوایی شدند.

کریمی قدوسی ضمن قدردانی از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خدمات رسانی به مردم در دوران بحران شیوع ویروس کرونا خاطر نشان کرد: باید تمام اقدامات و برنامه هایی که در حال حاضر در راستای کنترل و مدیریت کووید-۱۹ انجام شده است به ثبت برسد و تمامی تحولات در ابعاد علمی، مدیریتی، درمانی و اجتماعی مستند سازی شود.

وی خاطر نشان کرد: مستند سازی اقدامات انجام شده به طور حتم در آینده می تواند به عنوان یک سند علمی مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تلاش های انجام شده علی رغم شرایط خاص مشهد، بحران غیر قابل کنترل در حوزه کرونا در این کلانشهر ایجاد نشد تصریح کرد: مردم نقش موثری در کنترل این بیماری دارند و باید با حفظ فاصله گذاری اجتماعی، اصول بهداشتی و خود مراقبتی به مسئله اقتصادی نیز پرداخته شود تا ضمن حفظ سلامت شرایط اقتصادی نیز دچار آسیب نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha