کد خبر: خدمات-پستی-گلستان-هوشمند-می-شود
۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۴
خدمات پستی گلستان هوشمند می شود

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان گلستان، مهرداد جلالی مدیرکل پست استان گلستان گفت: جلسات متعددی با شتابدهنده هوشمندسازی خدمات پستی با موضوع ایجاد مرکز نوآوری پست در استان برگزار شد و امید می رود به زودی شاهد راه اندازی مرکز نوآوری پست به عنوان استان پایلوت در کشور باشیم.

وی اظهار کرد: سیاست اصلی شرکت ملی پست، تمرکز خود را بر انجام کارآمد و بهینه عملیات اصلی لجستیکی بگذارد و توسعه خدمات خود خصوصاً خدمات سکوی تجارت الکترونیک را از طریق بخش خصوصی و استارتاپ‌ها انجام دهد.

مدیرکل پست گلستان اظهار داشت: بر همین اساس طرحی تحت عنوان طرح شتاب‌دهی شرکت پست تعریف شده است که در این طرح با بیش از ۷۰ مرکز رشد، شتاب‌دهنده و پارک‌های علم و صنایع در سراسر کشور ارتباط برقرار شد و تعداد زیادی از استارتاپ‌های موجود جذب شبکه شده اند.

جلالی افزود: برای این‌که استارتاپ‌ها روی ارائه خدمات تخصصی پستی و توسعه سکو تمرکز داشته باشند از ابتدای امسال، تأسیس مرکز نوآوری شرکت پست را در دستور کار قرار داده شد. در گام نخست شعب این مرکز در استان‌های گلستان، خراسان رضوی و اصفهان راه‌اندازی می‌شود و این به تمام کشور تسری پیدا می‌کند.

وی از شرکت های دارای ایده و فعالان این حوزه درخواست کرد: افراد و تیم‌هایی که ایده‌ای دارند و استارتاپ‌هایی که قصد کار کردن روی توسعه خدمات پستی مانند پهپاد یا سیستم‌های پردازش و هوش مصنوعی دارند می‌توانند در مرکز رشد پست پذیرش شوند و پارک‌های فاوا از آن‌ها حمایت می‌کنند و شرکت ملی پست نیز متعهد می‌شود که وقتی محصول مورد نظر پیاده‌سازی شد خرید و ورود آن به بازار را تضمین کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha