کد خبر: خروج-از-پیک-سوم-کرونا-با-اقناع-سازی-مردم
۱۷ دی ۱۳۹۹، ۱۹:۰۸
خروج از پیک سوم کرونا با اقناع سازی مردم و افکار عمومی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا به ریاست استاندار مازندران و با حضور سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزارشد.

استاندار مازندران در این نشست با اشاره به این که این ستاد لحظه به لحظه وضعیت موجود استان را رصد و ارزیابی می کند، گفت: مازندران مختصات فرهنگی اقتصادی اجتماعی خاص خود را دارد.

حسین زادگان، اظهار داشت: با توجه به اینکه دیر تر از سایر استان ها وارد پیک سوم کرونا شدیم لذا در تلاش هستیم با اقناع سازی افکار عمومی و اطلاع رسانی مناسب با کمک رسانه ها، صدا و سیما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین اعمال محدودیت های سخت گیرانه و تشدید نظارت ها طی روزهای آتی شاهد کاهش روند کرونا در استان باشیم.

او افزود: سعی کردیم هم راستا و در صورت لزوم فراتر از مصوبات ستاد ملی کرونا، محدودیت های کرونایی را با توجه به شرایط خاص استان اجرا کنیم.

حسین زادگان افزود: در مدیریت و تصمیم گیری های کرونایی مازندران را یکپارچه دیدیم. در تلاشیم با تولید محتوای قوی، حساسیت زدایی در جامعه، افرایش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و فرهنگ سازی مطلوب پیرامون کاهش میهمانی ها و دورهمی ها بزودی از پیک سوم کرونا خارج شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha