کد خبر: سردار-شریف-ارتش-و-سپاه،-ید-واحده-و-مشت-آ
۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۳۲

مسئول روابط عمومی کل سپاه با محکوم دانستن هرگونه اقدام تفرقه انگیز و تضعیف‌کننده ارتش و سپاه تأکید کرد: ارتش و سپاه ید واحده و مشت آهنین ملت ایران برابر جبهه‌ی دشمن است.

 به گزارش  خبرگزاری سلامت به نقل از سپاه نیوز؛ در پی انتشار گزیده‌ای از اظهارات یکی از کارشناسان که در تاریخ 89/4/3 در جمع دانشجویان دانشگاه تهران با موضوع "سند راهبردی نیروهای مسلح امریکا"، پیرامون "ارتش" ایراد شده است، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه اظهار کرد:انتشار ویدئو مربوط به بخشی از سخنان یکی از کارشناسان پیرامون ارتش که در 6 سال قبل و در تیرماه سال 1389 و در جمع دانشجویی ایراد شده است، اقدامی سؤال برانگیز به شمار رفته و به واسطه اهداف تفرقه افکنانه قابل تأمل بوده و می‌تواند مورد پیگرد قرار گیرد.


وی افزود: طرح اینگونه مسائل هرگز مورد تأیید سپاه نبوده و هر حرکتی که موجب تضعیف نهادها و ساختارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی شود محکوم است.


سردار شریف با بیان اینکه برغم تلاش‌های استکبار جهانی و جبهه معاندین انقلاب اسلامی و ملت ایران، ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت منویات و تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در وحدت و هماهنگی کامل، شجاعانه و سلحشورانه به مأموریت‌های خطیر خود می‌پردازند، تصریح کرد: هرچند حدود، ثغور و عرصه‌های مأموریت و وظایف ارتش و سپاه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند اما این دو سازمان با هماهنگی، هم افزایی و همکاری‌های همه جانبه، ایران اسلامی را بعنوان قدرت ممتاز منطقه‌ای و در شرایط پرآشوب و پرفتنه ناشی از جنگ‌های نیابتی و تروریسم تکفیری از امنیت پایدار و مثال زدنی برخوردار ساخته‌اند و همین نقش آفرینی‌های سترگ و راهبردی جبهه دشمنان داخلی و خارجی را بیمناک ساخته است.


وی سپاه و ارتش را یک روح واحد که در کالبد این دو سازمان جاری شده است دانست و تأکید کرد: ارتش و سپاه ید واحده و مشت آهنین ملت ایران برابر جبهه دشمن است و هرگونه تلاش برای تضعیف و ایجاد اختلاف و شکاف بین نیروهای مسلح و مدافع انقلاب و کشور محکوم به شکست است.


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می‌دهد ارتشیان غیور و غیرتمند طی 38 سال اخیر همراه با پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی که نقطه درخشان آن جنگ تحمیلی جهانی هشت ساله و دفاع مقدس پیروزمند است، توطئه‌ها و نقشه‌های شوم نظام سلطه و استکبار را خنثی و آنان را با شکست‌های خفت‌بار مواجه ساخته اند.


مسئول روابط عمومی سپاه در پایان اظهار امیدواری کرد کارشناس مورد نظر برای رفع سوء برداشت‌های ایجاد شده و ناامید ساختن دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی در خصوص ویدئو منتشر شده شفاف سازی نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha