کد خبر: سلامت-لاغری-تغذیه-بیماری-قلبی-2
۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۴۳
رژیم لاغری هنرپیشه‌های هالیوود در دهه 30

اگر مدت‌هاست که در تلاشید تا وزن خود را کاهش دهید اما موفق نشده‌اید، این مقاله چیدنی را از دست ندهید و تا آخر بخوانید.

امروز دستور رژیم شوک را برای‌تان قرار میدهیم که هنرپیشه‌های هالیوود در دهه 30 از این رژیم استفاده می‌کردند و در کم‌ترین زمان ممکن باربی می‌شدند.
رژیم لاغری صبحانه
دقت کنید که صبحانه را حتما صبح میل کنید،تا فاصله با ناهار داشته باشد. افراد که کلسترول دارند این رژیم را نباید بگیرند.
تخم‌ مرغ آب‌پز 2عدد: حتما زرده تخم مرغ را بخورید چون در مجموع رژیم کالری زرده محاسبه شده در صورت نخوردن دچار مشکل خواهید شد.
قهوه یا چای
سیب 1 عدد: لطفا عین مواد نوشته شده را مصرف کنید تا جواب بگیرید مثلا به جای سیب هرگز میوه دیگری نخورید زیرا ما به خاصیت آنتی باکتریال سیب در این رژیم احتیاج داریم.
رژیم ناهار هنرمندان هالیوود
تا حد ممکن در وعده ناهار خود را سیر نکنید، کمی کمتر بخورید هم به جایی بر نمی‌خورد. هر لحظه لذت پس از لاغری را تصور کنید تا انگیزه‌تان زیاد شود.
گوشت ماهی یا گوشت قرمز به صورت کباب شده
سالاد فصل اما بدون هر نوع سسی اعم از مایونز، فرانسوی ،… هرگز سالاد را از این رژیم حذف نکنید زیرا دچار یبوست می‌شوید، حتما از سبزیجات و میوهای فصل در سالاد استفاده کنید. همه موارد این رژیم حکمت دارد باز هم تاکید می‌کنیم هیچ گزینه‌ای را حذف یا به سلیقه خود جایگزین نکنید زیرا تمام موارد حساب شده است.
نصف لیوان هم آب کرفس میل کنید. هرگز آب کرفس را با خود کرفس جایگزین نکنید شاید تصور کنید فرقی ندارند اما این دو بسیار متفاوتند.کرفس سرشار از فیبر است ولی آب آن هیچ فیبری ندارد. در این رژیم فیبر محاسبه نشده باز هم تاکید عین مطالب گفته شده را مصرف کنید.
شام رژیمی
هنرمندان هالیوود هم با آن اندام‌های زیبا شام می‌خورند! پس وعده شام را حذف نکنید در این رژیم برخلاف خیلی از رژیم‌ها شام هم باید خورده شود.
– گوشت قرمز یا ماهی یا مرغ (نحوه طبخ آن آب‌پز یا کبابی باشد) به همراه سبزیجات
روش های ناسالم لاغری
– چای یا قهوه
– لیمو ترش
نکات حائز اهمیت در این رژیم رعایت تعادل بین گوشت‌های مصرفی است. اگر ناهار گوشت ماهی مصرف کردید شام گوشت مرغ یا گوشت قرمز میل کنید یا اگر امروز ماهی و مرغ خورده‌اید فردا حتما گوشت قرمز و مرغ و فردای آن گوشت ماهی و قرمز مصرف نمایید. هیچ کدام از گوشت‌ها را حذف نکنید زیرا تمام این‌ها حساب شده است اگر یکی از این نکات را رعایت نکنید دچار بیماری می‌شوید. اگر ماده غذایی در رژیم هست که دوست ندارید قید این رژیم را بزنید.
دلیل تاکید ما بر اینکه حتما عین رژیم را رعایت کنید این است که تمام این مواد حساب شده است و ما نمی‌خواهیم پس از اتمام رژیم از ریخت و قیافه بیفتید.
تا حد امکان از سبزیجات رنگی استفاده کنید که خواص متفاوتی داشته باشند.
چه کسانی باید از رژیم‌ لاغری استفاده کنند؟
برای میان وعده می‌توانید آب گوجه فرنگی، شیر کم چرب، موز کوچک بخورید، هیچکدام از میان وعده ها را هم جایگزین نکنید. زیرا مثل آب کرفس و کرفس داستان دارند.
این رژیم را هنرمندان هالیوود در دهه 30 به شدت پرطرفدار بود. این رژیم را تنها برای 7 تا 10 روز رعایت کنید بیشتر از این به شدت خطرناک است (آن هم خطر مرگ)
حتما همراه با این رژیم ورزش هم انجام دهید تا نتیجه مطلوب بگیرید.
نکته دیگر در این رژیم نان نداریم پس با هیچکدام از مواد نان نخورید.
دکتر محمد آذرفر پزشک تغذیه کلینیکی و متابولیسم و رژیم درمانگر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha