کد خبر: سی-و-چهارمین-نشست-ستاد-مبارزه-با-کرونا-د
۳ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس، رماندار این شهرستان با اشاره به افزایش آمارهای روزانه موارد ابتلا به کووید۱۹ در شهرستان گفت: با همکاری مردم و زحمات مجموعه سلامت شهرستان، مراحل مختلف بیماری کووید۱۹ را پشت سر گذاشتیم ولی در روزهای اخیر برگزاری مراسم های مختلف، تجمعات و رعایت نکردن دستور العمل های بهداشتی در سطح شهر باعث افزایش نگرانی ها در زمینه خیز دوباره بیماری کووید۱۹ شده است.

مهندس«خلیل بزرگی» افزود: برگزاری کلیه مراسم ها و تجمعات ممنوع می باشد و اگر اینگونه تجمعات و مراسم ها در شهرستان ادامه دار باشد در جهت حفظ سلامتی مردم، قاطعانه با آن برخورد خواهیم کرد.

در ادامه این نشست رئیس شبکه بهداشت و درمان اقلید با بیان اینکه ماسک زدن و رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه کمرنگ شده است، گفت: متاسفانه برگزاری مراسم ها به ویژه عروسی افزایش یافته است و مردم در مقابل بیماری کووید۱۹ دچار عادی انگاری شده اند.

دکتر«مسعود جوکار» اضافه کرد: از مردم تقاضا داریم به تذکرات و هشدارهای بهداشتی اهمیت دهند و از برگزاری مراسم های عروسی و عزا و تجمعات خودداری کنند زیرا تجربه نشان داده است بیشترین آمار مبتلا به کووید۱۹ از درون همین دورهمی ها و تجمعات بوده است.

کدخبرنگار41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha