کد خبر: طرح-آمایش-سرزمینی-کردستان-تا-سال-۱۴۰۲-ا
۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۶
طرح آمایش سرزمینی کردستان تا سال ۱۴۰۲ اجرایی شود

نماینده مردم سنندج در مجلس گفت: طراحی سند آمایش سرزمینی استان کردستان به عنوان سند نمونه کشوری مطرح و این مایه افتخار ماست و امیدوارم این طرح تا سال ۱۴۰۲اجرایی شود.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، محسن فتحی در هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: از کلیه مدیران، دولتمردان و تمامی مسئولان استانی که در حد توان خود برای تدوین سند آمایش سرزمینی تلاش و به این نقطه رسیده، تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه طراحی سند آمایش سرزمینی استان کردستان به عنوان سند نمونه کشوری مطرح و این مایه افتخار ماست،‌ گفت: امیدوارم این طرح تا سال 1402اجرایی شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سندهای زیادی در این سال‌ها نوشته شده اما هیچ‌گاه به نصف این اهداف نرسیده و ننوشتن اسناد منطبق بر واقعیت‌ها و پیش نبردن برنامه‌ها، مواردی است که در این آمایش ملی و استانی مورد توجه قرار بگیرد.

فتحی با اذعان به اینکه این‌روزها مردم به مسئولان اعتماد ندارند، تصریح کرد: نتیجه جلسات باید در اشتغال جوانان، رفع بیکاری و اقتصاد مردم مشخص باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم تغییر و تحولی ایجاد و با برگزاری جلسات گره‌ای از مشکلات مردم رفع شود، اظهار کرد: قطعا سند آمایش یک برنامه و یک چشم‌اندازی خواهد بود که طبق آن باید حرکت کرد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha