کد خبر: طرح-واکسیناسیون-همگانی-در-زندان-رجایی
۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۸
طرح واکسیناسیون همگانی در زندان رجایی شهر اجرا شده است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ سیدحشمت الله حیات الغیب در شب نشینی مددجویان ندامتگاه ورامین اظهار کرد: یکی از مهمترین حقوق زندانیان، حقوق مربوط به سلامت و بهداشت روانی جسمی آنان است و به همین دلیل تلاش می‌کنیم در روزهای سخت مقابله با کرونا آسیبی به زندان‌ها وارد نشود.

مدیرکل زندان‌های استان تهران با اشاره به اقدامات جهادی صورت گرفته، افزود: دادرسی الکترونیک و ملاقات آنلاین زندانی با خانواده، آغاز اجرای طرح واکسیناسیون همگانی مددجویان، کارکنان و سربازان وظیفه زندان‌ها از بزرگترین گام‌هایی بود که با قدرت برداشته شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر طرح واکسیناسیون همگانی در زندان رجایی شهر و ندامتگاه تهران بزرگ اجرا شده و در صدد هستیم در مراکز دیگر استان نیز اجرا شود.

بنا به این خبر، طرح شب نشینی مدیران با مددجویان در اجرای برنامه‌های سازمان زندان‌ها اجرا می‌شود و مدیرکل زندان‌های استان تهران به همراه مدیران هر هفته در زندان‌ها ضمن حضور در جمع آنان پای درددلهایشان می‌نشینند.

حیات‌الغیب در جریان این برنامه، ضمن حضور در جمع مددجویان با گفت‌وگو کرده، دستورات لازم را صادر نمود و از بخش‌های مختلف ندامتگاه نیز بازدید به عمل آورد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha