کد خبر: عضو-فراکسیون-ورزش-مجلس-تبلیغ-سلامتی-بر
۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۴۷

عضو فراکسیون ورزش مجلس معتقد است نصب بنرهای «ورزش برای همه» توسط شهرداری تهران باعث ترویج فرهنگ ورزش همگانی و شادابی روحیه و سلامت جسمی شهروندان می‌شود.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت جبار کوچکی‌نژاد  با قدردانی از اقدام مناسب سازمان زیباسازی شهرداری تهران در راستای راه اندازی کمپین «ورزش برای همه» و نصب بنرهایی با محوریت توسعه فرهنگ ورزش در جامعه، گفت: این اقدام شایسته شادابی روحیه و سلامت جسمی شهروندان را در پی دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروزه تحرک افراد در طول شبانه روز کم شده و نصب بنرهای«ورزش برای همه» ضرورت توجه به نقش ورزش در سلامت جامعه را نشان می‌دهد، تاکید کرد: برگزاری جشنواره‌های ورزشی، توسعه ورزش‌های همگانی و توسعه امکانات ورزش محلی از جمله نیازهای ضروری جامعه کنونی است.

وی با بیان اینکه سایر دستگاه‌های دولتی و نهادها باید در کنار شهرداری تهران اقدام به گسترش و توسعه فرهنگ ورزش بین مردم خصوصا جوانان کنند، تصریح کرد: به عنوان مثال وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌تواند درصدی از بودجه خود را جهت پیشگیری از بروز بیماری‌ها در بخش ورزش هزینه کند زیرا ورزش عاملی در راستای افزایش سلامت تلقی می‌شود.

کوچکی‌نژاد ضمن اشاره به اینکه باید یکی از فعالیت‌ شهرداری‌ها ترویج فرهنگ ورزش همگانی و رعایت اخلاق در ورزش باشد، افزود: تمام رسانه‌ها باید به ترویج و تبلیغ کمپین «ورزش برای همه» بپردازند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده از قالب‌های هنری در بنرهای تبلیغ شده در سطح شهر موجب جذابیت و جلب مخاطبان شده است،  ادامه داد: انتقال پیام هایی در جهت ترویج مردم به ورزش کردن، رعایت اخلاق در ورزش، ورزش معنوی، ورزش‌های محلی، قهرمانی و بومی از جمله نکات مثبت اجرای این طرح محسوب می‌شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حساس کردن مردم به موضوع ورزش حتما آثار مثبتی برای جامعه آینده این سرزمین در پی خواهد داشت./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha