کد خبر: عضو-کمیسیون-اجتماعی-مجلس-در-گفتگو-با-س-3
۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۰۹

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: در حال حاضر صندوق های بازنشستگی کشور دچار سونامی ورشکستگی شده اند و  صندوق موفقی نداریم. یک صندوق تامین اجتماعی است که آن هم به زور خود را نگه داشته است و بقیه چه خصوصی و چه دولتی ورشکسته هستند.

رسول خضری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت درخصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان، اظهار داشت: واقعیت این است که ما در صندوق هایمان مشکل داریم، هر مصوبه ای چه برنامه ششم و چه بودجه که دولت بخواهد انجام بدهد، در واقع بی فایده است.

خضری گفت: زمانی که ما ساختار هایمان بر اساس دیبی است، یعنی مزایای معین،همین است.ما باید ساختارهایمان را بر اساس سهم، معین کنیم که در آن موقع، بیمه ها می توانند کارآمد باشند.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس با بیان این که در حال حاضر 15 درصد از بودجه عمومی کشور، در جیب بیمه ها می رود، تصریح کرد: 15 سال دیگر، 60 درصد بودجه کل عمومی کشور را باید به صندوق ها بدهیم که دیگردچار سونامی ورشکستگی مثل الان نشویم.

وی یادآورشد: در حال حاضر صندوق های بازنشستگی کشور دچار سونامی ورشکستگی شده اند و  صندوق موفقی نداریم. یک صندوق تامین اجتماعی است که آن هم به زور خود را نگه داشته است و بقیه چه خصوصی و چه دولتی ورشکسته هستند.

كدخبرنگار41055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha