کد خبر: عملکرد-مطلوب-هلال-احمر-خراسان-جنوبی-زی
۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۳
عملکرد مطلوب هلال احمر خراسان جنوبی/ زیر ساخت های حوزه امداد و نجات توسعه یابد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، حمید ملانوری ظهر پنج شنبه در حاشیه نشست ویدیو کنفرانسی مجمع عمومی جمعیت هلال احمر با اشاره به اعتبارات این مجموعه بیان کرد: بخشی از اعتبارات جمعیت دولتی بوده که باید با پیگیری های اعضای مجمع و شورای عالی جذب شود.

وی ادامه داد: شرکت های سرمایه گذاری در جذب سرمایه و اعتبار بسیار حائز اهمیت بوده که می طلبد افزایش سوددهی و بهره وری از این شرکت ها مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: باید در راستای جذب کمک های مردمی و هدایت موقوفات به سمت هلال احمر تلاش شود چراکه به عنوان پشتیبان های دائمی ایفای نقش می کنند.

ملانوری با ابراز خرسندی از عملکرد مطلوب جمعیت هلال احمر بیان کرد: علی رغم سرانه پایین جمعیت در استان، گستردگی و پهنه های خراسان جنوبی بالا بوده که این امر حساسیت حوزه امداد و نجات را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه زمینه بروز حوادث مختلف اعم از سیل، طوفان و زلزله در خراسان جنوبی بالا است، افزود: اگرچه طی سال های گذشته زیرساخت های مناسبی در حوزه امداد و نجات ایجاد شده اما می طلبد در راستای احداث پایگاه های امداد جاده ای و تکمیل پروژه های نیمه تمام تلاش شود.

وی بیان کرد: جاده های مواصلاتی خراسان جنوبی به شش استان کشور و مرز افغانستان منتهی می شود که این امر بر ایجاد زیرساخت های حوزه امداد و نجات می افزاید.

گفتنی است در این جلسه بودجه سال های ۹۷ و ۹۸ بررسی و بودجه سال ۹۹ مورد تبیین قرار گرفت و پیشنهاداتی در راستای افزایش کمیسیون ها برای تصمیم گیری هایی مطلوب تر ارائه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha